annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Melding op tv toestel

profile.country.NL.title
arendmarian
Ontdekker

Melding op tv toestel

wij hebben een sony kd 43 xd8305. Die is is aangesloten op een ziggo horizon box. 

Nu krijgen wij enkele malen per dag een zwarte balk boven in beeld met de melding hdmi1080 stereo die gaat na enkele seconde weer weg.  We hebben de verkoper hierna laten kijken en die adviseerde een nieuwe hdmi kabel te kopen. Zo gezegd zo gedaan. Echter dit heeft niks uitgehaald. ook de horizon box staat op 1080 ingesteld. Weet iemand wat hier de oorzaak van is? 

Alvast bedankt.

47 ANTWOORDEN 47
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Als de infobalk in beeld komt, krijgt de XD8305 het HDMI signaal opnieuw aangeboden vanuit de Horizon box, m.a.w. de Horizon box staat te hikken. Doet dit ook voor als je een opname terug kijkt?

 

Wat je nog wel kan proberen is een andere HDMI poort op de XD8305.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

ps. het is niet prettig lezen als de gehele tekst wordt onderstreept.

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
arendmarian
Ontdekker

Hallo, Ten eerste sorry voor de moeilijk leesbare tekst. Hopelijk is deze beter, Dankje voor de snelle reactie Het antwoord op uw vraag is ja dit doet zich ook voor als we een opname bekijken en bij het terugkijken van een programma. We gaan het proberen met een andere hdmi aansluiting. Dankjewel
profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Mocht een andere HDMI aansluiting niet helpen dan advieseer ik om de Mediabox terug te zetten naar Fabrieks instellingen.

 

Ik had laatst dat het geluid om de paar seconde weg viel en heel soms flitste er ook een ander beeld doorheen. Terug naar fabrieks instellingen gezet en tot op heden geen problemen meer gehad. Succes!

profile.country.NL.title
durga10
Ontdekker

Hallo wij hebben dit probleem ook regelmatig met dit toestel.

Is er inmiddels een oplossing?

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Heb je ook een Horizonbox?

En heb je het ook als je andere bronnen geselecteerd hebt, zoals PS of streamer?

profile.country.NL.title
arendmarian
Ontdekker

Ja we hebben een horizon  mediabox maar geen ps of streamer

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Ik vroeg dat zodat je kan kijken of je het probleem ook hebt met andere apparaten of andere ingangen.Ik denk dat het probleem in de horizonbox zit.Het is en blijft een moeilijk apparaat.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Horizon box de deur uit doen en voor een CI+module gaan, of voor een HDMI CEC blokker gaan.

 

In een ander topic kan dit de oplossing ook voor je zijn.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
durga10
Ontdekker

Wij hebben hetzelfde probleem en het is inderdaad het HDMI probleem met de Horizonbox. Niet altijd, maar komt regelmatig voor. CEC blokker heb ik nog niet van gehoord?