annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KDL-32WD759 - zender uit favorieten verwijderen

profile.country.NL.title
Joop-h
Nieuw

Sony KDL-32WD759 - zender uit favorieten verwijderen

Sinds kort heb ik een Sony Bravia KDL-32WD759
Ik heb een aantal zenders onder favorieten opgenomen. Nu heb ik per ongeluk een zender onder favorieten opgenomen. Deze wil ik verwijderen uit de favorieten. Maar hoe ? Ik heb ook al op internet gezocht. Wel enkele "oplossingen" gevonden, maar die werken bij mijn toestel niet. (zoals op de zender gaan staan en dan op options klikken / gele toets etc)
Heeft iemand een oplossing?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

  • Geef het item weer dat u wilt verwijderen, druk op de knop [OPTIONS] en selecteer [Verwijderen uit Favorieten]
  • Als u een toepassing wilt verwijderen, drukt u op de knop [HOME]. Selecteer vervolgens [Applications] (Toepassingen). Kies de toepassing die u wilt verwijderen, druk op de knop [OPTIONS] en selecteer [Remove from Applications] (Verwijderen uit toepassingen)
  • Bij sommige modellen moet u in geval van een digitale zender het te verwijderen item weergeven en op de knop [OPTIONS] drukken. Selecteer vervolgens [Favorieten aanpassen] en kies [Verwijderen uit Favorieten]

__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Joop-h
Nieuw

Deze "oplossing" heb ik al eerder gezien.

Maar als ik in de lijst met favorieten op de te verwijderen zender ga staan en ik klik op Options dan is er geen "Verwijderen uit favorieten" of "Favorieten aanpassen".

 

Een gek idee misschien

Ik gebruik de zilveren afstandsbediening RMT-TX210E. In de doos zat ook een zwarte afstandsbediening (met knop voor netflix) RMT-TX-102D.

Omdat ik de zilveren mooier vind, gebruik ik die