annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

bravia 48wd650 heeft lijn over scherm

OPGELOST
Rinkuyuu
Nieuw

bravia 48wd650 heeft lijn over scherm

Hoi!

 

Ik heb eergisteren een nieuwe Sony Bravia 48wd650 gekocht, en na een paar uur gebruik ben ik er achter gekomen dat dit scherm een grote verticale lijn over het midden van het scherm laat zien, specifiek vaak bij rode tinten.

Het lijkt ook alsof de hele linkerkant van het scherm een andere tint is dan de rechterkant van het scherm... Hier een foto van het scherm met een rode achtergrond die ik er op heb gezet:

 

photo_2017-04-30_23-15-01 (2).jpg

 photo_2017-04-30_23-28-56.jpg

Het is in het echt duidelijk te zien als echt een vrij scherpe lijn in het midden, met aan elke kant een net iets andere tint. Het doet zich altijd voor, bij elke soort input (HDMI en Scart), en bij verschillende apparaten ( Met mijn ps4 en Laptop kon ik het ook zien), het ligt dus niet aan een van mijn andere apparaten.. Ook heb ik verschillende kabels gebruikt. Probleem blijft zichtbaar bij verschillende soorten "scenes" ( Game, Movie, Sport) en gaat niet weg met contrast/kleur/backlight instellingen. Het is het duidelijkste bij rode of groene tinten op het scherm, bij blauw, zwart en geel is het bijna niet te zien.

 

Weet iemand hier of dit iets normaals is met deze tv, of met dit soort tv's, of kan ik deze beter weer opsturen?

 

Alvast bedankt!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe WD650.

Het is niet normaal dat het beeld er zo uitziet, wordt dus omruilen voor een andere WD650.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe WD650.

Het is niet normaal dat het beeld er zo uitziet, wordt dus omruilen voor een andere WD650.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
fredivan
Lid

ziet er uit als ernstige vertical banding, en zou daarom een nieuwe eisen. Op youtube zij diverse vertical banding test video's te vinden alsmede clouding test video's. Gewoon even zoeken daarop. Daarmee kan je aardig goed testen of je beeld goed is ja of nee. Wil nog niet altijd zeggen dat je je gelijk krijgt bij sony want die zullen zeggen dat het binnen de normen valt. Welke normen? de slager keurt zijn eigen vlees