annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Foutmeldingen

profile.country.NL.title
Pjvanraaij
Nieuw

Foutmeldingen

beste sony en gebruikers van sony.


Om maar meteen met de deur in huis te vallen wat hebben jullie slechte televisies gemaakt!

We zijn nu 1 jaar eigenaar van een sony brava tv en het is gewoon een bagger tv.


Het heeft ons uren gekost om de tv te installeren, toen dit gelukt is en een paar maanden later verhuisd zijn en onze wifi opnieuw ingestels hebben kan spotify niet gestart worden... geen verbinding terwijl telefoons en laptops wel op wifi konden. Uiteindelijk is dit probleem opgelost, ik verwacht door een of andere update maar nu hebben we de volgende ellende weer...

Tijdens het tv kijken krijgen we allemaal foutmeldingen.

Soms 1 en soms 5 over elkaar heen.


Foutmeldingen zijn onder andere: het proces android.proces.media is gestopt, youtube is gestopt, google play films is gestopt.

Ik heb nog nooit zoveel gekloot met een tv meegemaakt.

Kan iemand mij vertellen hoe ik van dit probleem af kom aangezien ik al 4x vanavond 5 meldingen heb weg moeten klikken.
Ook heb ik maar feedback verstuurd via tv maar vraag me af of dat daar wat mee gedaan wordt.

Mvg PJ van Raaij

 

p.s. ik heb een filmpje van de meldingen maar die kan ik niet uploaden

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Misschien wil je met ons delen om welke type Bravia het gaat?

Ik ben hier al meer dan een maand bezig om de TV te installeren, lees calibreren.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Er zijn een aantal dingen die je kunt proberen om je wifi wat beter te laten werken. 

 

Probeer eerst eens de instelling voor WiFi direct uit te schakelen. En vervolgens een netwerkcontrole te doen. 
Veranderd dit iets? 

profile.country.NL.title
fredivan
Lid

zo te horen gaat zeker over een XD?  Is inderdaad een bagger tv. Helaas weten ze dit bij sony CRO ook en poeieren ze iedereen af. Blijf bellen en vragen om een oplossing