annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

USB klepje WX 220

OPGELOST
profile.country.NL.title
kas.fox
Ontdekker

USB klepje WX 220

Goedemorgen,

 

Mijn USB klepje van m'n cybershot camera sluit niet meer, is dit te repareren?

Kan ik het zelf doen of is dat niet mogelijk?

 

M.vr.gr.

Kasper

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
kas.fox
Ontdekker

Mijn camera met het kapotte Usb-klepje heb ik opgestuurd naar Tech repair en zojuist heb ik m'n camera teruggekregen, het klepje doet het weer, perfect gerepareerd en viel nog binnen de garantie.

Goed opgelost, dank aan Sony!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Kasper en welkom op het forum!

 

Het is uit je uitleg heel moeilijk op te maken wat er scheelt aan het klepje :slight_smile:

Laten herstellen zou ik alleszins niet doen, kost je meer aan verzending en werkuren dan wat dan ook.

 

Misschien zelf proberen en als je niet zo handig bent, iemand anders naar laten kijken zou ik zeggen...

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
kas.fox
Ontdekker

Bedankt voor het antwoord.

Het probleem is dat het klepje niet meer sluit met een klikje, hij blijft open staan.

Hoe ik dat zelf kan oplossen, wil ik graag weten en zelf ben ik wel handig.

 

M.vr.gr.

Kasper

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Heb je een foto van het klepje? Dat helpt wel met een oplossing verzinnen :slight_smile:

profile.country.NL.title
kas.fox
Ontdekker

Goedemiddag,

 

Ik heb zojuist even een paar foto's gemaakt, ik hoop dat er wat aan hebt.

 

Groetjes KasperSony 001.jpgSony 001.jpg

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Lijkt met dat de rubbertjes of plastics die in de usb poort zelf moet gestoken worden, beetje vervormd is? of is het een van de kleinere uitsteeksels die niet meer in een gaatje past?

 

Kan je identificeren welk uitsteeksel vervormd is? of ligt het probleem aan het scharnier?

 

Het is alleszins geen veelvoorkomend probleempje en moeilijk om op afstand voor je op te lossen. :slight_smile:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
kas.fox
Ontdekker

Volgens mij is het de bovenste kleine uitstulpinkje wat normaal gesproken klikt in het gaatje en die doet het niet meer.

Het piefje wat in de USB opening valt, doet het prima, als die niet goed in het USB gaatje steekt, zou ik het klepje niet dicht kunnen drukken.

Ook het scharniertje functioneert, het is volgens mij het bovenste piefje, die moet klikken en dat doet hij dus niet meer. Zou het mogelijk zijn om een nieuw klepje te bestellen en die erop zetten? 

profile.country.NL.title
kas.fox
Ontdekker

Mijn camera met het kapotte Usb-klepje heb ik opgestuurd naar Tech repair en zojuist heb ik m'n camera teruggekregen, het klepje doet het weer, perfect gerepareerd en viel nog binnen de garantie.

Goed opgelost, dank aan Sony!

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Fijn dat je het laat weten en goed van Sony!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
kas.fox
Ontdekker

Lijkt me logisch als iets goed wordt opgelost dat je het ook wardeert, als het niet was gerepareerd, had ik het ook wel laten weten. maar nogmaals ik ben zeer tevreden over deze camera en blij dat ik hem weer terug heb.