annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

film overzetten van DSC-HX9V camera naar laptop

profile.country.nl_NL.title
evdejon38
Bezoeker

film overzetten van DSC-HX9V camera naar laptop

Ik heb een DSC-HX9V en kan wel foto's van de kaart overzetten naar mijn laptop, maar de filmpjes die ik maak worden niet eens 'gezien' door mijn tosihaba laptop met windows vista 6.0, service pack 2. Daardoor kan ik ze ook niet overzetten.

Wie kan mij helpen zodat ik de filmpjes op een andere locatie kan bewaren dan op mijn camera?

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ik gebruik Pinnacle Studio voor mijn filmpjes en heb ook DivXplayer op mijn computer staan en die zien de filmpjes wel van de HX9V.

Gebruik je wel de PMB software om de filmpjes op je computer te zetten?

Deze kun je hier bij downloads vinden; http://www.sony.nl/support/nl/product/DSC-HX9V/downloads/

Met de PMB software kun je de filmpjes ook op je computer afspelen.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.nl_NL.title
alinehak
Bezoeker

Ik heb precies hetzelfde... en gebruik ook PMB.. en gebruik PlayMemories home.. maar het mag niet baten. Ik zal Pinnacle Studio dan maar eens proberen

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Kun je de filmpjes wel afspelen met PMB?

Dit is één van mijn filmpjes gemaakt met de HX9V;



__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
marjohuub
Nieuw

Het lukt mijn niet om een filmpje ( VGA )  over te zetten op mijn laptop ( picasa )

de gewone foto`s jpg lukken wel

kun U mij een oplossing aandragen !

Picasa geeft wel aan dat hij verbonden is met de camera en laat me ook alle foto`s zien maar geen filmpje

wat doe ik fout ???

 

groetjes Huub

 

camera : Sony DSC - W 320  

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Heb je de programma's ook geprobeerd die hierboven genoemend worden? 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Soms worden filmpjes opgeslagen in een apart mapje? Ben niet heel erg thuis meer in Picasa, maar misschien proberen of je ze op een andere manier aan de bibliotheek kan toevoegen. (net zoals je mapje kan toevoegen dat al op je computer staat, foto's die je hebt gedownload of op usb?)

 

Lukt het met de windows verkenner wel om de filmpjes te zien?