annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH-1000XM3 probleem na update firmware 4.1.1

profile.country.NL.title
Gijsph
Lid

WH-1000XM3 probleem na update firmware 4.1.1

Sinds de update naar firmware 4.1.1 is de kwaliteit van de noise cancelling flink achteruit gegaan.

NC staat in de app op maximaal. Geluiden die voor de update niet te horen waren, komen nu wel binnen.

Op de Duitse site staan hierover al meerdere berichten.

Zie als voor beeld: https://community.sony.de/t5/portable-audio/wh-1000xm3-issues-after-update-to-4-1-1/m-p/2563348#M585...

Wie heeft hier nog meer last van?

 

SONY: is er een mogelijkheid om terug te gaan naar versie 2.0.1 ?

70 ANTWOORDEN 70
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Het ziet er inderdaad naar uit dat meer mensen hier last van hebben. Heel vervelend. Ik ga het intern gelijk melden en vragen wat eraan gedaan kan worden om de NC weer optimaal te laten werken.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

De update zou geen verandering moeten brengen in de Noise Cancelling. Wat de functie van de button betreft kan het zijn dat de settings voor deze button in de “Headphones connect app” terug moet aangepast worden. Door de update kan het zijn dat die terug op default gekomen is. Default voor deze button is NC/Ambient selection. In de Headphones connect app moet je NC/Ambient, Google Assistant of Amazon Alexa selecteren als functie.

 

Ik hoor graag of dit werkt.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Gijsph
Lid

Dag Bibi,

 

Instelingen staan goed.

Mijn vrouw en ik hebben beiden een sony wh-1000xm3.

Bij beide koptelefeoons is de NC minder geworden.

Op de engels/duitse form site staan hierover al veel meer klachten.

Wat verder heel bijzonder was, was dat de firmware update is uitgevoerd met volledig volle actie.

Na de update was in beide gevallen de accu geheel leeg.

profile.country.NL.title
Gijsph
Lid

Ook op de Engels/Duitse site worden problemen met NC gemeld.

Nu weer in topic met andere titel.

Lees en oordeel zelf: https://community.sony.de/t5/portable-audio/wh1000xm3/td-p/2563233

 

SONY??

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor het doorsturen van het topic. Meer mensen lijken inderdaad problemen te ervaren na de 4.1.1. update. Uiteraard heb ik dit intern doorgegeven en wordt er nu onderzocht wat de oorzaak hiervan is. Men is hard aan het werk om dit probleem op te lossen. Zodra ik meer informatie heb, laat ik dat gelijk weten!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
wouterdeleeuwecht
Lid

Ja dat van die accu viel mij ook op! 

Toen ik hem opnieuw had opgestart gaf de accu wel weer 100 procent aan.

profile.country.NL.title
Nakazen
Ontdekker

Ik heb dezelfde problemen sinds de laatste update. Dingen als ventilatoren in huis hoor ik ineens weer als de ANC aan staat. Voor heen was dat alleen als de headset in Ambient noise mode stond, maar ook die lijkt een stuk minder krachtig geworden te zijn.

Hopelijk snel een oplossing, want dat was veruit het grootste pluspunt van de WH-1000XM3

 

Edit: Factory reset en reset al uitgevoerd zoals aangegeven in de andere topics die ik erover heb kunnen vinden. Heeft helaas allemaal geen effect gehad.

profile.country.NL.title
Gijsph
Lid

Spijt, spijt, spijt dat ik de firmware update op onze twee koptelefoons heb uitgevoerd!

Kan er behalve hier en op de duits/engelse community site helaas nog weinig andere ervaringen vinden.

Ik vrees dat veel gebruikers niet bekend zijn met deze Sony community.

 

Iemand de klachten al elders tegengekomen?

profile.country.BE.title
Macifer007
Ontdekker

Hoi,

 

Vraag naar support toe: Is er een nieuwere firmware versie in de maak die dit probleem aanpakt?

Net deze aankoop gedaan en natuurlijk onmiddellijk de update uitgevoerd. Noise cancellation indruk was voor mij maar matig, maar dit probleem verklaart het natuurlijk.

 

Indien er niets wordt ondernomen, kan ik beter het toestel terug naar de winkel brengen en een Bose QC35II aanschaffen.

 

De betere noise cancellation van Sony was nu net DE reden om hem aan te kopen. Zoals het er nu naar uitziet, is de Bose een beter keuze.

 

Graag feedback hierover, ik denk dat er voldoende mensen dit probleem ondervinden, zie ook de fora in Duitsland en UK.

 

Mark