annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

MDR-ZX770BN kabel kapot

OPGELOST
profile.country.NL.title
Sjvonk
Ontdekker

MDR-ZX770BN kabel kapot

Hallo, ik ben in het bezit van de MDR-ZX770BN draadloze hoofdtelefoon die mij erg goed bevalt. Ik gebruik deze ook wel eens met draad, het probleem is echter dat deze draad met een hoek van 90 graden in je telefoon (of ander apparaat) moet worden geplugd. Als de telefoon in mijn zak zit wordt de kabel telkens rechtgetrokken en de kabel is hierdoor stuk gegaan. Ik heb diverse andere snoertjes geprobeerd maar geen van alle past in deze koptelefoon. Dat betekent dat ik dus een snoertje van Sony nodig heb. Het enige probleem is dat ik deze snoertjes nergens aangeboden zie worden. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik zou graag een nieuw snoertje willen bestellen, en dan het liefst een snoertje waarbij beide plugs recht lopen i.p.v. dat één van de twee plugs een hoek maakt (waarbij alleen de rechtlopende plug in de koptelefoon past). Alvast bedankt.

Mvg,

Sander

24 ANTWOORDEN 24
profile.country.NL.title
Pieter-01
Ontdekker

Mijn snoer is ook kapot en zou graag ook een nieuwe willen bestellen. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Pieter

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoe een accessoire of reserveonderdeel kopen 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Sjvonk
Ontdekker

Ik ben mijn kabel verloren. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen? Ik kan nergens een site vinden die ze verkoopt.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Sjvonk  schreef:

Ik kan nergens een site vinden die ze verkoopt.


Accessoire of reserveonderdeel kopen 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Sjvonk
Ontdekker

Ik zie op deze site alleen een normale 3.5 audio jack kabel staan. Denkt u dat deze wel in de koptelefoon past? https://www.eetgroup.com/nl-nl/mrcs140-mediarange-audio-kabel-35mm-stereo-wid-w124792977

profile.country.BE.title
katrien95
Ontdekker

Dag Sony,

 

Ik zit met hetzelfde probleem.

Zou het ook mogelijk zijn om naar mij een nieuwe kabel te sturen?

(Of laten weten waar ik een nieuwe kan kopen want een gewone kabel past er slecht in.) 

 

Alvast bedankt!

Mvg,

Katrien

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@katrien95  schreef:

Dag Sony,

 

Ik zit met hetzelfde probleem.

 

(Of laten weten waar ik een nieuwe kan kopen want een gewone kabel past er slecht in.) 


De link in dit topic volgen !!!

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
EdwinJeijsman
Ontdekker

Goedenavond, ik heb destijds naar een kabel gekeken. Toen niet leverbaar en mijn dochter heeft de koptelefoon alleen draadloos gebruikt. Nu wil ze toch graag ook bedraad luisteren. In de webshop van EET kom ik de draad voor dat model niet tegen. Welke oplossing is er?

 

Alvast bedankt.

profile.country.NL.title
EdwinJeijsman
Ontdekker

Beste Bibi,

 

In dit onderwerp heb ik nu een paar keer gevraagd om een oplossing voor mijn dochter. Een gebruiker adviseert mij om bij de winkel EET Parts te kijken. Hier is het niet mogelijk de betreffende kabel te bestellen. Volgens mij is de kabel zo specifiek dat iets anders niet goed past. 

Welke oplossing is er? 

Met vriendelijke groet,

 

Edwin

profile.country.NL.title
Noa_Sony
Lid

Hi Edwin,

 

Ik heb je een privébericht gestuurd! 

 

Met vriendelijke groet,

 

Noa