annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe kan ik een accessoire of reserveonderdeel kopen?

profile.country.DE.title
Peter_S.
Genius

Hoe kan ik een accessoire of reserveonderdeel kopen?

Zoekgeraakte of kapotte afstandsbediening? Ontbreekt er een schroef van uw tv-standaard? Ontdek hoe u via EET Europarts nieuwe accessoires en reserveonderdelen kunt bestellen.

 

Wilt u uw tv-afstandsbediening vervangen of upgraden? (Op de achterkant van de afstandsbediening slaan werkt echt niet meer.) Of bent u er na twee uur achter gekomen dat er een schroefje ontbreekt van de muurbevestiging van uw tv? Hebt u ook zo'n hekel aan het zoeken naar onderdelen op internet of veilingsites? Waarom bestelt u ze dan niet bij onze geautoriseerde servicepartner, EET Europarts? Hier volgt een beknopt overzicht van de bestelprocedure.

 

Wat kan EET Europarts leveren?

EET biedt onderdelen voor een enorme hoeveelheid audioproducten en visuele producten, van de interne ventilatoren voor onze VAIO-computers tot reservenetsnoeren. Opmerking: Selectie en hoeveelheid zijn afhankelijk van beschikbaarheid.

 

Hoe kan ik een accessoire of reserveonderdeel kopen?

  1. Voer op de website van EET Europarts uw model in het zoekvak 'Sony Guide' (Gids van Sony) in
  2. Kies Search (Zoeken) en klik op uw model in de zoekresultaten om uw keuze te bevestigen
  3. Zoek uw item (in dit geval een afstandsbediening) in de lijst met reserveonderdelen
  4. Selecteer een hoeveelheid en klik op de knop BUY (Kopen)
  5. Ga naar uw mandje en klik op 'Proceed to checkout' (Doorgaan naar de kassa). Volg de aanwijzingen op het scherm om uw bestelling te bevestigen

Hoe lang duurt het voordat de bestelling wordt bezorgd?

De verzendtijden variëren, afhankelijk van de kosten en de locatie. Raadpleeg de vrachtkosten voor meer informatie.

 

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Vul het annuleringsaanvraagformulier van EET in.

 

Dat klinkt goed! Waar kan ik meer informatie vinden?

We zijn u graag van dienst! Ga naar de website van EET Europarts voor meer informatie:

Website Ettgroup 

0 ANTWOORDEN 0