Deel jouw ervaring!
Of u nu al producten van Sony hebt of overweegt deze aan te schaffen, een MySony-account heeft vele voordelen. Hier volgen de drie grootste:
1. Aanbiedingen en acties
Als u van plan bent om nu of in de toekomst een product van Sony aan te schaffen, kunt u met een MySony-account geld besparen of geweldige prijzen winnen. U kunt zich gratis aanmelden en MySony-leden komen in aanmerking voor exclusieve korting, deals en cashbackaanbiedingen. Ook ontvangt u als eerste informatie over nieuwe producten.
2. Tips en zelfstudies voor uw producten
Als u een product van Sony aanschaft, vergeet het dan niet te registreren. Gebruikers met een MySony-account ontvangen inside tips en zelfstudievideo's over hun producten. Het is dus als het ware een extra manier om voor uw nieuwe aankoop te zorgen, zodat u er optimaal gebruik van kunt maken.
3. Word actief in de Community
In de Sony Community kunt u advies vragen, uw ervaringen bespreken en informatie uitwisselen met andere klanten en liefhebbers van Sony. Er zijn vaak duizenden leden tegelijkertijd online, zodat uw vragen meestal snel worden beantwoord.
En het is ook nog eens leuk. Als u een bijdrage levert aan de Community door discussies te starten, vragen te beantwoorden of problemen op te lossen, verschijnen er badges op uw profielpagina en krijgt u een steeds hogere rang. Wie weet, krijgt u zelfs de status van Supergebruiker.
Supergebruikers zijn een kleine groep bijzonder actieve Community-leden die achter de schermen werken en vrijwillig andere gebruikers helpen met productproblemen en die de Community-website onderhouden, workshops organiseren en de algehele ervaring verbeteren. In ruil daarvoor krijgen ze toegang tot onze technici en de allernieuwste producttraining en worden ze uitgenodigd voor speciale evenementen. Het is dus zeker de moeite waard.
Het duurt maar een paar minuten om een MySony-account te maken. Bovendien is MySony gekoppeld aan andere Sony-accounts, zoals PlayStation Network, Sony Home Entertainment en Xperia. U kunt dus dezelfde aanmeldingsgegevens gebruiken als u al een van deze accounts hebt.
Gebruikt u MySony al? Vertel ons dan hieronder wat u er zo fijn aan vindt.
Hacks voor uw MySony-account
We hopen natuurlijk dat u ze niet nodig hebt, maar de volgende tips en trucs kunnen u helpen eventuele probleempjes met MySony op te lossen.
Ongeldig e-mailadres of wachtwoord
MySony-account is vergrendeld
Als u het maximumaantal aanmeldingspogingen overschrijdt, wordt uw account twee uur lang vergrendeld. U kunt het daarna opnieuw proberen of uw wachtwoord opnieuw instellen.
Uw accountgegevens bijwerken
Als u uw e-mailadres, wachtwoord of adres wilt wijzigen, meldt u zich aan bij uw MySony-account en klikt u op 'Mijn accountgegevens'. U kunt de gewenste velden dan bijwerken.
Uw account verwijderen
Meld u aan bij uw MySony-account, klik op 'Mijn accountgegevens' en scrol helemaal omlaag op de pagina naar de optie 'Je account verwijderen'.
MySony koppelen met andere diensten van Sony
Meld u aan bij MySony met gebruik van de gegevens van het andere account. U wordt gevraagd een upgrade van uw account uit te voeren. Het kan zijn dat u dan aanvullende informatie moet opgeven.
U kunt uw MySony-account koppelen aan de volgende bedrijven van de Sony Group:
2-stapsverificatie inschakelen
Kan het product niet vinden
U kunt alleen producten van Sony Electronics (dus televisie-, audio- en fotografieproducten) registreren op MySony. Ga voor informatie over andere producten naar Sony Mobile, Sony Professional of Sony Playstation.
Producten die buiten Europa zijn aangeschaft (bijv. in Afrika, Noord- en Zuid-Amerika, Azië en Oceanië of het Midden-Oosten) kunnen momenteel niet worden geregistreerd bij MySony. Als dit voor u geldt, kunt u uw product registreren op de website van de desbetreffende regio.
Als u zeker weet dat u een Sony Electronics-product hebt (en dat hebt aangeschaft in Europa), maar het niet handmatig kunt vinden, kunt u het vervolgmenu proberen. Kunt u het dan nog steeds niet vinden? Wellicht ontbreekt het in onze database. Neem contact met ons op om ons daarvan op de hoogte te stellen.
Supergebruikers zijn een kleine groep bijzonder actieve Community-leden die achter de schermen werken en vrijwillig andere gebruikers helpen met productproblemen en die de Community-website onderhouden, workshops organiseren en de algehele ervaring verbeteren. In ruil daarvoor krijgen ze toegang tot onze technici en de allernieuwste producttraining en worden ze uitgenodigd voor speciale evenementen. Het is dus zeker de moeite waard.
We zijn op dit moment met 6 supergebruikers, en te herkennen als "Expert".
Waarvan 2x "Expert's" gespecialiseerd in o.a. TV en Audio en 3x "Expert's" gespecialiseerd in o.a. Foto en Video en 1x Ëxpert in Xperia.
at your service,
73's