annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

MDR-ZX770BN kabel kapot

OPGELOST
profile.country.NL.title
Sjvonk
Ontdekker

MDR-ZX770BN kabel kapot

Hallo, ik ben in het bezit van de MDR-ZX770BN draadloze hoofdtelefoon die mij erg goed bevalt. Ik gebruik deze ook wel eens met draad, het probleem is echter dat deze draad met een hoek van 90 graden in je telefoon (of ander apparaat) moet worden geplugd. Als de telefoon in mijn zak zit wordt de kabel telkens rechtgetrokken en de kabel is hierdoor stuk gegaan. Ik heb diverse andere snoertjes geprobeerd maar geen van alle past in deze koptelefoon. Dat betekent dat ik dus een snoertje van Sony nodig heb. Het enige probleem is dat ik deze snoertjes nergens aangeboden zie worden. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik zou graag een nieuw snoertje willen bestellen, en dan het liefst een snoertje waarbij beide plugs recht lopen i.p.v. dat één van de twee plugs een hoek maakt (waarbij alleen de rechtlopende plug in de koptelefoon past). Alvast bedankt.

Mvg,

Sander

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hoi Sander,

 

Vervelend dat het snoer kapot is! Zou je in een privébericht jouw gegevens kunnen doorsturen? Dan zorg ik dat er een nieuw exemplaar naar je op wordt gestuurd. Dit zal echter wel dezelfde kabel zijn, omdat er geen andere beschikbaar is.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hoi Sander,

 

Vervelend dat het snoer kapot is! Zou je in een privébericht jouw gegevens kunnen doorsturen? Dan zorg ik dat er een nieuw exemplaar naar je op wordt gestuurd. Dit zal echter wel dezelfde kabel zijn, omdat er geen andere beschikbaar is.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
stephan_niet
Nieuw

Hi Bibi, @Bibi_Sony 

 

Kunnen jullie mij ook een nieuwe kabel toesturen? Ik heb precies hetzelfde probleem, en ik kan nergens een passende kabel bijbestellen... gewone 3,5mm kabeltjes lijken er namelijk niet ver genoeg in te gaan... 

 

Groet,

Stephan 

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Stephan, ik heb je een privébericht gestuurd!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Onderdelen voor Sony produkten (ook voor de ZX770bn) zijn bij EET Europarts BV te bestellen:

Hoe kan ik een accessoire of reserveonderdeel kopen? 

 


73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
EdwinJeijsman
Ontdekker

Mijn dochter heeft ook deze hoofdtelefoon. Ook haar kabeltje is kapot. Wel jammer want ze heeft echt veel plezier van de hoofdtelefoon. Wat kan ik het beste doen?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De link volgen van mijn vorige post is het snelst, en kan je dochter weer gebruik van de ZX770 maken.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
EdwinJeijsman
Ontdekker

Dank je

Lodewijk81
Nieuw

Beste Bibi,

 

helaas heb ik ook datzelfde probleem, andere kabels werken helaas niet goed (genoeg). Kun je mij ook helpen aan een nieuwe kabel voor mijn koptelefoon?

met vriendelijke groet,

Lodewijk van Veen 

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Lodewijk,

 

Ik heb je een privébericht gestuurd! :slight_smile:

 

Met vriendelijke groet,

Bibi