annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

MDR-ZX770BN kabel kapot

OPGELOST
profile.country.NL.title
Sjvonk
Ontdekker

MDR-ZX770BN kabel kapot

Hallo, ik ben in het bezit van de MDR-ZX770BN draadloze hoofdtelefoon die mij erg goed bevalt. Ik gebruik deze ook wel eens met draad, het probleem is echter dat deze draad met een hoek van 90 graden in je telefoon (of ander apparaat) moet worden geplugd. Als de telefoon in mijn zak zit wordt de kabel telkens rechtgetrokken en de kabel is hierdoor stuk gegaan. Ik heb diverse andere snoertjes geprobeerd maar geen van alle past in deze koptelefoon. Dat betekent dat ik dus een snoertje van Sony nodig heb. Het enige probleem is dat ik deze snoertjes nergens aangeboden zie worden. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik zou graag een nieuw snoertje willen bestellen, en dan het liefst een snoertje waarbij beide plugs recht lopen i.p.v. dat één van de twee plugs een hoek maakt (waarbij alleen de rechtlopende plug in de koptelefoon past). Alvast bedankt.

Mvg,

Sander

24 ANTWOORDEN 24
profile.country.NL.title
Braakie
Ontdekker

Kan je mij ook een privébericht sturen, heb de MDR-ZX770BN al een jaar of 5 en geniet er nog elke dag van. Ik kan helaas niet altijd via bluetooth luisteren en gebruik dus regelmatig mijn 3.5 kabel. Helaas is hij afgelopen maand overleden (denk gewoon slijtage) en heb inmiddels al 2 nieuwe kabels gekocht maar beide kabels gaan niet ver genoeg in de aansluiting. Als iemand een adres weet waar je de originele kabel kan kopen hoor ik het graag.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Braakie 

Hier boven staat een link (02-02021) met de verwijzing naar de Ettgroup waar je de juiste kabel kan bestellen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Braakie
Ontdekker

Kan helaas niets vinden wat ik nodig hebt

Tags (1)
profile.country.NL.title
RB1234
Nieuw

Momenteel ondervind ik hetzelfde probleem.

Ook heb ik de link gezien naar EET, waar ik een nieuwe zou kunnen bestellen.

De prijs waarvoor dit wordt aangeboden, bijna €50, vind ik te veel.

Kan ik ergens een goede kabel krijgen voor een lagere prijs?

profile.country.NL.title
Braakie
Ontdekker

Ik heb hem bij bol.com gekocht, werkt perfect en de kabel is veel prettiger dan die van sony zelf.

 

https://www.bol.com/nl/nl/p/lifegoods-aux-kabel-audiokabel-1-5m-3-5-mm-male-to-male-zwart/9200000085...?