annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wel wifi geen internet

alexserina
Nieuw

Wel wifi geen internet

Zo te lezen een probleem op alle android bravia tv's.

Wel verbonden met wifi en geen internet. Geen enkel ander toestel in huis heeft dit probleem behalve de tv. Lees je iets over het kanaal is te hoog lager dan 13 kiezen maakt niet uit. Ook niet 2.4 of 5 ghz netwerk. Ik kwam er achter dat het wel werkte na een Android update en toen ineens weer niet. Altijd was het zo dat Netflix het wel doet en YouTube niet. Netflix werkt echt niet zonder internet hoor. Wat ook wel eens helpt is een harde reset. Niet fabrieksinstellingen terug zetten maar de power knop 5 sec ingedrukt houden en dan weer aanzetten. Ik denk dus een software probleem maar sony weet nog niet wat het is. 

 

212 ANTWOORDEN 212
Jokertje53
Nieuw

Sinds kort kan ik met mijn Sony Bravia niet meer op internet. Hij maakt wel verbinding met Wifi.  Alle apparaten werken goed behalve de TV. Ik kan dus ook geen upgrades downloaden. Alles geprobeerd, provider gesproken. Niets helpt. Wat moet ik doen ???

 

Jokertje53
Nieuw

Ik heb dit ook. Gaat Sony er wat aan doen.?? en hoelang gaat dit duren. Ik zie op de klok dat de tv soms wel contact maakt met internet. Er is altijd een andere tijd zichtbaar die niet logisch is.

 

profile.country.NL.title
hansm2013
Lid

zou iemand een screenshot van zijn ge-update TV kunnen sturen met de verwijzing naar het versienummer?

ik kan het echt niet vinden en twijfel of ie de update wel heeft uitgevoerd (met USB).

het leek erop dat het lukte maar ik heb nog steeds de problemen met de tijd die niet sync loopt en het veranderd niet.

alvast dank.

profile.country.NL.title
Wimenjoke
Lid

88FB2E61-F517-41CF-8620-F129B62068FC.jpeg

profile.country.NL.title
Wimenjoke
Lid

A448E377-0A65-47D4-ACBA-8A8A9E0952FB.jpeg

profile.country.NL.title
Wimenjoke
Lid

Onder de help toets de info en voor de anderen de Wifi werkt gewoon goed.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Jokertje53  schreef:

Wat moet ik doen ???


Dit topic goed doorlezen, dan kom je vanzelf een work-around tegen en zelfs sinds kort een reparatie update.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rolandtoscani
Lid

Na meerdere mailen omtrent de status, wordt er een antwoord gestuurd door de customerservice dat er een nieuwe firmupdate klaarligt.

In plaats van ons dit te melden, mailen ze dit pas na 3 verzoeken van mij....

 

https://www.sony.nl/electronics/support/lcd-tvs-android-xf75xx_x75xxf-series/kd-43xf7596/downloads/0...

 

iemand al gezien en uitgeprobeerd?

 

 

profile.country.NL.title
rowgee
Lid

bedoel je dat er een nieuwe alweer klaar ligt dan die gisteren hier is gemeld?
Maw ligt er alweer een nieuwere versie dan v6.6575 klaar?

profile.country.NL.title
Wimenjoke
Lid

Nog steeds dezelfde als gisteren

sony_dtvota_2016_1606575100_eua_auth.zip