annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met casten van RTLXL en de Ziggo Go app

OPGELOST

Problemen met casten van RTLXL en de Ziggo Go app

Ik heb de Bravia KD-49X8307C televisie en ondervindt het volgende probleem. Wanneer ik wil casten naar de TV (ingebouwde googlecast) dan speelt hij geen programma's af van RTLXL en NPO.  De programma's van bijvoorbeeld SBS6 speelt hij wel gewoon af.

 

Ik heb 2 apps getest, de RTLXL app en de NLziet app. Beiden geven het volgende probleem, hij start het programma, maar speelt het niet af. Hij blijft eindeloos laden.

 

Ik ben terug naar de Mediamarkt geweest en daar heb ik op meerder toestellen hetzelfde getest en daar ondervindt ik dit zelfde probleem. Het is dus geen probleem van mijn specifieke toestel maar een algemeen probleem van dit toestel.

 

Voordat ik dit toestel heb aangeschaft had ik eerst de 8077 op zichttermijn thuis. Hier werkte wel alles naar behoren.

 

Ik heb ook een ander toestel met een losse chromecast2, ook hier ondervind ik geen problemen en werkt alles naar behoren. Het is dus echt een bug of iets wat niet bijgewerkt lijkt te zijn in deze toestellen.

 

Wat ik ook vervelend vindt is dat je niks kan doen met in de ingebouwde googlecast. Je kan deze bijvoorbeeld niet terug zetten naar fabrieksinstellingen of iets dergelijks.

 

@Sonyik zou graag willen dat jullie met een oplossing gaan komen voor dit probleem.

25 ANTWOORDEN 25

Ik heb afgesproken mij te melden wanneer ik weer tegen het probleem aanloop dat het systeem niet automatisch de apps bijwerkt. Bij deze..

 

Na het controleren in  de playstore onder mijn apps zie ik weer een update staan voor Netflix. Ik ga naar het menu en check onder software updates controleren, alles is bijgewerkt! Vervolgens ga ik naar apps updates controleren, alles is bijgewerkt!

 

Ik moet dus de apps zelf controleren en bijwerken. Mijn conclusie is toch dat er iets mis gaat. Zijn er meer modellen die hier tegen aan lopen?

 

PS nogaals het maakt mij niet en wil er geen probleem van maken, want ik weet wat ik moet doen. Het gaat mij meer om mijn bijdrage aan de ontwikkeling van Sony en preventief meedenken voor nieuwe gebruikers:smileywink:

Sjabba79
Ontdekker

Bij mij in de playstore onder mijn apps. Staan wel netflix en youtube maar geen cast app. Wel in de systeem apps.

Ik heb nl hetzelfde probleem, ik kan Ziggo niet streamekn. Hij maakt wel verbinding maar na het bufferen zou hij moeten spelen en dan gebeurt niet. Ik krijg van Ziggo een melding in beeld dat er iets is misgegaan. Op andere tv's (ander type) werkt het streamen wel.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kijk eens in de Google Playstore via de brouwser.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Zoubs3
Nieuw

Met de nieuwste laatst uitgebrachte tv, de Sony af9.. werkt de chromecast built-in niet met de ziggo-app maar de rtlxl app doet het wel😔

exact dezelfde probleem en oplossingen geprobeerd maar niks werkt.

versienummer is: 1.33.133253

een externe chromecast doet het wel met alles alleen de interne chromecast in de Sony tv doet het dus niet.

profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

Klinkt als hetzelfde probleem als philips users hebben icm android 9:

 

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/chromecast-probleem-op-philips-the-one-55pus7304-55pus7334-43...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@FlipStone 

De voorgaande post is uit 2018, ondertussen zijn er met het casten geen problemen meer gemeld.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!