annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met casten van RTLXL en de Ziggo Go app

OPGELOST

Problemen met casten van RTLXL en de Ziggo Go app

Ik heb de Bravia KD-49X8307C televisie en ondervindt het volgende probleem. Wanneer ik wil casten naar de TV (ingebouwde googlecast) dan speelt hij geen programma's af van RTLXL en NPO.  De programma's van bijvoorbeeld SBS6 speelt hij wel gewoon af.

 

Ik heb 2 apps getest, de RTLXL app en de NLziet app. Beiden geven het volgende probleem, hij start het programma, maar speelt het niet af. Hij blijft eindeloos laden.

 

Ik ben terug naar de Mediamarkt geweest en daar heb ik op meerder toestellen hetzelfde getest en daar ondervindt ik dit zelfde probleem. Het is dus geen probleem van mijn specifieke toestel maar een algemeen probleem van dit toestel.

 

Voordat ik dit toestel heb aangeschaft had ik eerst de 8077 op zichttermijn thuis. Hier werkte wel alles naar behoren.

 

Ik heb ook een ander toestel met een losse chromecast2, ook hier ondervind ik geen problemen en werkt alles naar behoren. Het is dus echt een bug of iets wat niet bijgewerkt lijkt te zijn in deze toestellen.

 

Wat ik ook vervelend vindt is dat je niks kan doen met in de ingebouwde googlecast. Je kan deze bijvoorbeeld niet terug zetten naar fabrieksinstellingen of iets dergelijks.

 

@Sonyik zou graag willen dat jullie met een oplossing gaan komen voor dit probleem.

25 ANTWOORDEN 25

Ik ben wel erg benieuw naar het versienummer van de googlecast van anderen?

Ik heb een nieuwe problemapp gevonden. De Ziggo Go app kan ik ook niet casten en blijft eindeloos laden. De irritaties liepen weer erg hoop gisteravond 😞

 

Ik wil gisteravond lekker relaxt een avondje op de bank de kickboxmatch Badr tegen Ricco gaan kijken. Helaas was het zonder relaxt

Nou ik heb het opgelost!!

Ik had meermaals gezocht in googleplay store naar google cast reciever, chrome cast reciever en alle mogelijke  combinaties gemaakt, dit alles zonder zoekresultaat. Nu keek eens in de Googleplaystore app onder het kopje mijn apps. Ik zag daar gewoon de Google Cast Reciever die ik kon updaten.

 

Het updaten lukte niet ivm een serverfout. Ik ben vervolgens via het menu naar apps gegaan, daar waar je de cache en gegevens kan wissen van de app. Ik heb daar vervolgens de gegevens gewist en daarna de update gedraaid in google play store onder mijn apps. Nu downdload hij zonder problemen de app en zijn updates!

 

De NLziet app getest, RTLXL werkt en de Ziggo Go app werkt zonder problemen!

 

Ik ben nu eindelijk blij met mijn aankoop :slight_smile:

 

Het is miss wel een idee dat Sony gaat kijken naar de instelling van de automatische updates. Deze staat immers op automatisch updaten en wanneer je handmatig gaat controleren op updates zegt het systeem dat alle apps zijn geupdate.

 

Voor mij persoonlijk nu geen probleem meer want ik weet nu waar ik moet kijken :slight_smile:

profile.country.NL.title
MadTrackZ
Lid

Wou het net gaan zeggen, heb het zelfde probleem gehad en dit i deze manier op Gelost inderdaad. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@jeffreykaya

Ben nu wel benieuwd welke versie je nu gebruikt.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Ik heb nu Versienummer: 1.21.75534.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik denk dat het ook wel gebeurd. Als je een server probleem had, dan is dit niet automatisch gebeurd de eerste keer. 

Dat vraag ik me af want ik heb het toestel meermaals gereset en terug gezet naar fabrieksinstellingen. De Netflix app gaf ook problemen na een factory reset maar na een handmatige update was dit opgelost. Ik ga het in de gaten houden of de updates automatisch worden geinstalleerd en zo niet dan zal ik me melden

@MadTrackZ 

 

Lekker mij een beetje laten zweten:smileyconfused:

Mosterd na de maaltijd:smileywink: