annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem na update Sony 65S8505C

mootje1965
Ontdekker

Probleem na update Sony 65S8505C

Er is gisteren een update geweest nu doet de infobalk het goed, die gaat weg na 10 sec,

maar de tv blijft elke keer na ongeveer 1uur televisie kijken hangen het beeldscherm staat stil, en je kan alleen maar de tv door helemaal via het stroom uitschakelen weer aan de praat krijgen. 

Dus opnieuw weer een nieuw probleem!!!!! 

Is het éne probleem opgelost volgt er een nieuwe????? 

Sony wat nu wordt het nu spuugzat!!!!!!!!!! 

64 ANTWOORDEN 64
mootje1965
Ontdekker

Mijn leverancier heeft contact gehad met Sony, 

En die zeggen dat alle problemen eind deze maand zijn opgelost 

Module certificatie ,USB opname ,

info balk

Daaronder stond veel plezier met uw aankoop 

Ik hoop dat uw vragen zijn beantwoord 

Een giller

profile.country.NL.title
Fixmeplease
Ontdekker

Hallo

c.tuynman

 

Ik had in eerste instantie na de update ook een vastloper. Ik heb de tv niet 1 maar 2 keer moeten reseten naar fab instelling.

De eerste reset ging niet goed ,daarom 2 keer.. Nu moet ik zeggen is de tv wel wat stabieler (tot nu aan toe) .

Ik verwacht geen miracles want philips is er al 2 jaar mee bezig.

Terug naar de leverancier is een moeilijke zaak,dit al geprobeerd maar ook zij weten niet wat ze er mee aanmoeten en kunnen de tv's niet meer kwijt.

Daarnaast is voor ons de tijd om terug te brengen al verstreken en hebben zij ook geen verplichtingen meer.

Sony net als ander grote bedrijven schuilen achter call centers dus bellen heb geen zin.

Eind van de maand komt er weer nieuwe software met nieuwe problemen:-) Marshmellow??

Wat anders en pracht tv zou moeten zijn is door android verpest. Ik snap  kassa wel en heb zelf ook gesproken met verschilende instanties, maar ik wacht het nog heel even af hoe deze update loopt.

Als de tv weer begint met vastlopers dan gaan zaken anders lopen. Maar ik denk dat niemand dat wil.

 

Fixmeplease

 

 

Ik vind dit bitter voor je maar toch blijf ik er bij de verkopen partij heeft plichten en daarom ze hebben je op afstand weten te houden door zich te verschuilen met de komst van een nieuwe update ( en dat heeft maanden geduurd ) .

Ik heb zelf meerdere bedrijven gehad ik weet hoe het geregeld kan worden met de regio vertegenwoordiger van Sony ik denk dat echt als je naar je leverancier gaat en wat harder praat of inverbinding gesteld gaat worden met Sony dat gaat lukken .

Ps je kunt met een kleine vergoeding ook terecht bij ARAG en dat HELPT kijk voor info op de web site

 

Groetjes Felice 

profile.country.NL.title
Fixmeplease
Ontdekker

hallo Felice

 

Bedankt voor de tip.

Na de tweede reset lijkt de tv wel te werken  . Ik kijk het nog even aan met de stille hoop dat het nu stabiel is..

 

Fixmeplease

 

Mooi man , nog een vraagje als je op het home menu gaat dan naar help kijk dan op signaal diagnose 

wat geeft het signaalkwaliteit aan    en het signaal ?

 

Groetjes Felici

profile.country.NL.title
Fixmeplease
Ontdekker

Hallo Felici

 

Hier met ziggo het signaal sterkte tussen de 45% en 55% , kwaliteit is 100% ...

 

Fixmeplease

 

Daar zou ik mij eerst druk over maken signaal moet minstens in het groene uit komen !

Kijk eerst als je de juiste coax kabel hebt met stekker dat scheelt een hoop als je naar netflix zou kijken werkt dat niet optimaal of in de meter kast slechte splitter of versterker .

Of contact op nemen met kabel explotant 

profile.country.NL.title
Fixmeplease
Ontdekker

Hallo felice

 

Ja het is inderdaad een slap signaal, maar dat is  normaal bij ziggo. Het was altijd veel hoger maar ziggo is gaan uitsturen met en lager signaal maar met en hogere freq om band breede te sparen. Het is net voldoende voor een digitaal signaal , maar het kan beter. De bitrate is de boosdoener als die te laag is dan heb je een probleem of artifacts/blokken etc. De bitrate is bij  ziggo ook verlaagd en is nu variable. Kabels maak ik zelf , alles koka 9 en hirshman connectors.

 

Fixmeplease

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het signaal van Ziggo slap???

Sinds begin dit jaar heeft "oud" Ziggo hogere frequentie's voor DTV ingebruik genomen,met deze hogere frequentie's het het noodzakelijk dat de binnenhuis CAI ook hiervoor geschikt moet zijn.

Ziggo heeft niet de bitrate verlaagd, maar heeft op sommige DTV zenders de bitrate variabel (VBR of CBR) gemaakt. De bitrate heeft helemaal niks met de signaalsterkte of signaalkwaliteit te maken, alleen met de kwaliteit van het beeld.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Fixmeplease
Ontdekker

Hallo 73s

 

Ik ben hier niet om ziggo af te kraken of en discussie over ziggo!

Dus en lager bitrate heeft niks te maken met het qualitied van het beeld??

Dan zou ik maar even goed gaan kijken op internet en even de boeken open maken!

Ik had en signaal van 92 of meer %, nu tussen de 45 en 56%,. dat lijkt mij wel een verlaaging. Ja dat met hoog freq, maar wel een verlaaging. Hoeft niet de qualitied omlaag te halen zolang de bits binnen komen maar kan voor artifacting of andere storingen zorgen. Ik ken meer mensen met ziggo problemen qua beeld en er staan der genoeg op internet.

Variable is gewoon en slimme manier van bespaaring!