annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem na update Sony 65S8505C

mootje1965
Ontdekker

Probleem na update Sony 65S8505C

Er is gisteren een update geweest nu doet de infobalk het goed, die gaat weg na 10 sec,

maar de tv blijft elke keer na ongeveer 1uur televisie kijken hangen het beeldscherm staat stil, en je kan alleen maar de tv door helemaal via het stroom uitschakelen weer aan de praat krijgen. 

Dus opnieuw weer een nieuw probleem!!!!! 

Is het éne probleem opgelost volgt er een nieuwe????? 

Sony wat nu wordt het nu spuugzat!!!!!!!!!! 

64 ANTWOORDEN 64
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

<quote>

De bitrate heeft helemaal niks met de signaalsterkte of signaalkwaliteit te maken, alleen met de kwaliteit van het beeld.

<quote>

!!!

 

 - Tegenwoordig een populaire kreet in de kabel community's: ik had altijd goed beeld.

Zeker ook al de huis coaxinstallatie nagekeken, i.v.m. stofzuigen, spelende kinderen, draaibare TV toestel, huisdieren ect.. Sinds wanneer is de signaalsterkte minder geworden?

 

 - Dat Ziggo met sommige zenders VBR toepast heeft niks met besparing te maken, maar dat we tot steeds meer zenders toegang willen hebben, terwijl de ruimte op de coaxkabel beperkt voor is.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

K jou feestje zijn 3 keer bij mij geweest van ziggo over het signaal nou is alles ruim 98 % er is geen woord gerept over jou pleidooi maar wel opgelost en het werkt  perfect beeld met top en Netflix is zonder storing !!!

mootje1965
Ontdekker

na de tv een reset te hebben gegeven maar fabriekinstellingen toch weer opnieuw een freeze moment .

Na de stand-by knop te hebben ingedrukt heeft de tv weer een reboot gehad. Pfff

Jerocaro
Ontdekker

Is er inmiddels al iets bekend over de update? Ik ben er echt zo klaar mee! 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ja hoor, de meeste zijn tevreden met de snelle reparatie v2637.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Ik ben het er ook mee eens dat ik een toestel gekocht heb dat gecertiviceerd is ( ziggo ) wat ook bij Sony aangegeven is .

We gaan er dan vanuit dat zo is anders kun je geen fabrikant meer vertrouwen lijkt wel het verhaal van VW !!!

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sinds wanneer heeft Ziggo de AndroidTV 2015 line gecertificeerd?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
mootje1965
Ontdekker

73's

 

Speek je voor jezelf? 

Als je goed leest hebben velen onder ons

nog steeds last na de update en herstel van fabriekinstellingen 

Klopt  ik heb voor de kinderen een Sony gekocht , komen ze niet meer voor word gezegd ligt aan de software .

Vertrouwen is bij Sony weg !

Dit heb ik duidelijk gevraagd en werd mij verzekerd dat dit gecertiviceerd was .