Deel jouw ervaring!
Er is gisteren een update geweest nu doet de infobalk het goed, die gaat weg na 10 sec,
maar de tv blijft elke keer na ongeveer 1uur televisie kijken hangen het beeldscherm staat stil, en je kan alleen maar de tv door helemaal via het stroom uitschakelen weer aan de praat krijgen.
Dus opnieuw weer een nieuw probleem!!!!!
Is het éne probleem opgelost volgt er een nieuwe?????
Sony wat nu wordt het nu spuugzat!!!!!!!!!!
Nu ben ik wel benieuwd aan wie je dit is gevraagd?
Volgens deze Ziggo site is de S8505c niet gecertificeerd.
73's
De platte tv dicounter!
En dat klopt want daar heb ik ook mijn tv vandaan ik heb het ook gevraagd voor ik de tv ging kopen en op hun site onder specificaties staat voor Ziggo geschikt!!!!
Maar die discussie heb ik al eerder gehad met jou 73's!
Geschikt is niet gecertificeerd.
73's
Goed lezen
Het is ook mondeling toegezegd !
Ik denk dat we pech hebben, en maar moeten sparen voor een nw tv K4 van een ander merk .
Dit bedrijf is zo groot dat je tegen een muur aan loopt en alleen maar opgefokte mensen op deze site hebt zitten ,waar niemand van Sony zich iets van aantrekt.
Als de heren daar boven hun inkomen maar krijgen en geen aktie ondernemen is het een kwestie van tijd voor Sony en staan ze weer onderaan met hun producten .
mootje1965 schreef:
Goed lezen
Het is ook mondeling toegezegd !
Is geen discussie. Toestel heeft gewoon geen certificatie.
Betekent niet dat het toestel niet op Ziggo werkt. Denk even na ook, hoe kon het toestel een certificering krijgen als het met CI+ bleef vastlopen?
Dat vastlopen van de module wist ik niet voor ik de tv kocht!!!
Ik heb voor de koop telefonisch gevraagd of de tv gecertificeerd was en kreeg als antwoord ja!
Dacht eerder gelezen te hebben dat je het op de website of email had bevestigd gekregen.
Zo blijkt dat je niet op een 3e partij van op aan kunt, had beter geweest als je het na had gevraagd bij Sony of Ziggo.
73's
Ik heb precies dezelfde problemen, ook na resetten en na de update via de sony site te hebben gedownload en geinstalleerd te hebben. Het is al mijn 2e Sony toestel in 3 weken tijd. Ik eis een schadevergoeding van Sony. Dit toestel is met al zijn problemen veel te duur verkocht. Het is een half model. Maar het lukt me niet om ergens een klachtenformulier te vinden op de Sony site.
Wim Hop