annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD55XH9299 icm met Ziggo CI+ module, storing

OPGELOST
profile.country.NL.title
a3deroo
Ontdekker

KD55XH9299 icm met Ziggo CI+ module, storing

Sinds enkele weken last van enorme storingen bij het gebruik van de Ziggo CI+ module, kwam hier al een onderwerp tegen van iemand met dezelfde problemen, en ik heb maandag de laatste update geïnstalleerd ,

v6.1288

(https://community.sony.nl/t5/android-tv/beeld-problemen-op-sony-xr-65a83j/m-p/3816854#M11370) .

 

Maar de storing is er nog steeds, er is niets veranderd in de bekabeling e.d. Wanneer ik de module verwijder en net 1,2 of 3 bekijk, geen storing, stop ik m terug dan strak beeld op deze netten, tot ik naar RTL4 e.d. ga, storing en dan ook weer op 1,2 en3.IMG_20211002_082053.jpg

De mediabox XL geeft geen enkel probleem, zit op dezelfde aansluiting.

LNA staat ook uit.

27 ANTWOORDEN 27
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@a3deroo  schreef:

Top, het probleem is opgelost met deze update! 🙂


Mooi dat het eindelijk is opgelost, bedankt voor je feedback.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Viraxxx
Ontdekker

Goed nieuws:

 

Zojuist verscheen op mijn tv een melding voor een software update. Versie v6.1576. Deze zou het probleem moeten oplossen.

 

Software update is gedownload, en de tv staat inmiddels 10 minuten aan op RTL 4 zonder ook maar 1 blokje gezien te hebben. Ik durf niet te vroeg te juichen, maar dit ziet er veelbelovend uit!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Viraxxx 

Jij ook bedankt voor je feedback, het lijkt er dus op dat het eindelijk is opgelost.

Helaas in de Duitse Sony Community zijn de reactie's nog niet allemaal positief.

 

Voor de Sony Bravia 2021 meelezers, hoogstwaarschijnlijk wordt het CI+ probleem komende week (2 maart) ook opgelost met v6.5660.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
a3deroo
Ontdekker

Inmiddels al sinds woensdag geen blokje gezien, heb de update op de dag van uitkomen meteen geïnstalleerd met een USB stick. Ik kijk nu weer met plezier TV, mijn Ziggo Mediabox XL is volgens mij ook langzaam aan het dood gaan namelijk. Steeds meldingen dat de zender weg is, etc, na een harde reboot doet het weer...Maar goed die kan weer lekker uit blijven nu 😉

profile.country.NL.title
OmeRoon
Ontdekker

Ik wacht het rustig af... tot nu toe inderdaad nog geen update voor mijn 2021 model.

profile.country.NL.title
a3deroo
Ontdekker

Ik moet helaas constateren dat het weer terug lijkt te komen na een aantal weken 🙄

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@a3deroo  schreef:

Ik moet helaas constateren dat het weer terug lijkt te komen na een aantal weken 🙄


Is er niet iets anders aan de hand, bijv een coax probleem?

Tot heden ben je de allereerste die weer een beeld probleem ervaart.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
OmeRoon
Ontdekker

Ik heb sinds de update geen blokjes meer gezien. Tot op heden (afkloppen) werkt het nog steeds zonder issues.