annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Irritant probleem met SONY Tv KD55xf8096

profile.country.BE.title
RoyCop
Nieuw

Irritant probleem met SONY Tv KD55xf8096

Heel regelmatig moeten wij onze televisie resetten door de stekker uit te trekken en na enkele seconden terug in te steken. Dit is verschrikkelijk irritant omdat al de kabels weggewerkt zijn.
Moest dit nu een keer per maand voorvallen, dan is dat niet zo erg, maar het is intussen bijna dagelijks.

Hoe kan dit opgelost worden? Iemand een idee?

Als dit niet opgelost kan worden dan zal ik de televisie terug brengen onder garantie en een nieuwe eisen.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

En waarom precies moet u zo vaak de TV resetten?

En heeft u ook de laatste update al op de TV geïnstalleerd;

 

https://www.sony.nl/electronics/support/lcd-tvs-android-xf80xx-series/kd-55xf8096/downloads/00017085

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.BE.title
RoyCop
Nieuw

Blijkbaar was de software niet up to date wat erg vreemd is omdat ik dat al van het begin op automatisch updaten heb staan.
Moest deze functie niet werken, waarom zetten ze dat dan in het menu?

Soit, ik ben nu aan het updaten en hoop dat dit het probleem oplost.

profile.country.BE.title
RoyCop
Nieuw

BTW, Het resetten is nodig omdat de tv gewoon niet aan wil gaan. Dus stekker uitrekken, enkele seconden wachten, stekker terug in en dan start de tv wel op. Alleen moet hij dan heel het proces doorlopen van alle programmas te controleren.
Krijg je zo'n raar filmpje terwijl je wacht

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Automatische updates kan vaak erg lang duren, daarom zet ik ze erop via usb-stick.

Heb je de update nu geïnstalleerd, dan ben ik benieuwd of het probleem nu is opgelost.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.BE.title
RoyCop
Nieuw

Update is geïnstalleerd. De komende dagen weet ik of het probleem opgelost is omdat het probleem zich altijd overnacht manifesteerde. Ik ga ook het automatisch updaten uitschakelen aangezien deze optie duidelijk niet werkt.
We hopen er het beste van.