Deel jouw ervaring!
Heel regelmatig moeten wij onze televisie resetten door de stekker uit te trekken en na enkele seconden terug in te steken. Dit is verschrikkelijk irritant omdat al de kabels weggewerkt zijn.
Moest dit nu een keer per maand voorvallen, dan is dat niet zo erg, maar het is intussen bijna dagelijks.
Hoe kan dit opgelost worden? Iemand een idee?
Als dit niet opgelost kan worden dan zal ik de televisie terug brengen onder garantie en een nieuwe eisen.
En waarom precies moet u zo vaak de TV resetten?
En heeft u ook de laatste update al op de TV geïnstalleerd;
https://www.sony.nl/electronics/support/lcd-tvs-android-xf80xx-series/kd-55xf8096/downloads/00017085
Blijkbaar was de software niet up to date wat erg vreemd is omdat ik dat al van het begin op automatisch updaten heb staan.
Moest deze functie niet werken, waarom zetten ze dat dan in het menu?
Soit, ik ben nu aan het updaten en hoop dat dit het probleem oplost.
BTW, Het resetten is nodig omdat de tv gewoon niet aan wil gaan. Dus stekker uitrekken, enkele seconden wachten, stekker terug in en dan start de tv wel op. Alleen moet hij dan heel het proces doorlopen van alle programmas te controleren.
Krijg je zo'n raar filmpje terwijl je wacht
Automatische updates kan vaak erg lang duren, daarom zet ik ze erop via usb-stick.
Heb je de update nu geïnstalleerd, dan ben ik benieuwd of het probleem nu is opgelost.
Update is geïnstalleerd. De komende dagen weet ik of het probleem opgelost is omdat het probleem zich altijd overnacht manifesteerde. Ik ga ook het automatisch updaten uitschakelen aangezien deze optie duidelijk niet werkt.
We hopen er het beste van.