Deel jouw ervaring!
Bij mijn KD-49XG8096 valt het geluid af en toe x sec weg herhaling na random tijd
dit bij Ziggo ( CI+) de Netflix App
wie weet een oplossing.
Is de firmware van de XG8096 up-to-date?
Nog HDMI-poorten ingebruik?
73's
Heb je dit alleen bij de Netflix app die je gebruikt. Is dit de Netflix app van je tv of via Ziggo? Als deze via Ziggo is dan kun je beste contact opnemen met Ziggo.
Is het de app van de TV hoe is alles aangesloten.
Beste
Er zijn geen hdmi kabels aangesloten
Ziggo via CI+ module
en Netflix via de google app store
de TV is ook uptodate laatste update van een ± 2 weken geleden
Grt
Hoi @Kokaboy,
Je hebt niets verder aangesloten zitten aan de TV? Geen geluidsinstalletie of een Blu-ray speler?
Wellicht de moeite waard om dat te proberen en dan een DVD te testen. Kijken of het geluid daar ook wegvalt.
3 weken in gebruik de Sony android KD55XH8096. Dealer geïnstalleerd
Volgende valt op:geluid valt regelmatig weg bij tv zenders..zo ook bijzonder trage wisseling bij zender wisseling.
Gebruik ci module geluid weergave via Sony soundbar htzf 9 hdmi verbinding arc.
Henk.
Dit is een bekend probleem (geweest) in de firmware, regelmatig gebeurde het na het zappen met en kleine hik in het geluid was er hier aan de hand, na een firmware update enkele maanden geleden was het opgelost.
Is de firmware up-to-date?
Wat bedoel je met "Dealer geinstalleerd"?
73's
Tsja….. bij mij viel ook op een gegeven moment random het geluid gewoon weg voor ong 5-7 sec.
ik had geen flauw idee, tot ik opeens in een andere stoel zittend, de google home mini tijdens de uitval de 3 lampjes gelijktijdig zag oplichten. Zodra deze weer uitgingen, kwam het geluid weer terug.
wat het is? geen flauw idee,
Zal ook een google mini erbij zetten en kijken of het ook het geval is