- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geluid valt geregeld ff weg
Bij mijn KD-49XG8096 valt het geluid af en toe x sec weg herhaling na random tijd
dit bij Ziggo ( CI+) de Netflix App
wie weet een oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Is de firmware van de XG8096 up-to-date?
Nog HDMI-poorten ingebruik?
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heb je dit alleen bij de Netflix app die je gebruikt. Is dit de Netflix app van je tv of via Ziggo? Als deze via Ziggo is dan kun je beste contact opnemen met Ziggo.
Is het de app van de TV hoe is alles aangesloten.
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste
Er zijn geen hdmi kabels aangesloten
Ziggo via CI+ module
en Netflix via de google app store
de TV is ook uptodate laatste update van een ± 2 weken geleden
Grt
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi @Kokaboy,
Je hebt niets verder aangesloten zitten aan de TV? Geen geluidsinstalletie of een Blu-ray speler?
Wellicht de moeite waard om dat te proberen en dan een DVD te testen. Kijken of het geluid daar ook wegvalt.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
3 weken in gebruik de Sony android KD55XH8096. Dealer geïnstalleerd
Volgende valt op:geluid valt regelmatig weg bij tv zenders..zo ook bijzonder trage wisseling bij zender wisseling.
Gebruik ci module geluid weergave via Sony soundbar htzf 9 hdmi verbinding arc.
Henk.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dit is een bekend probleem (geweest) in de firmware, regelmatig gebeurde het na het zappen met en kleine hik in het geluid was er hier aan de hand, na een firmware update enkele maanden geleden was het opgelost.
Is de firmware up-to-date?
Wat bedoel je met "Dealer geinstalleerd"?
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het model is KD-49XG8096
En de software versie PKG6.6555.0257EUA
Heb het ook met de media player van ziggo via hdmi geprobeerd en die had er ook last van geluid valt x sec weg
Verstuurd vanaf mijn iPhone
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Tsja….. bij mij viel ook op een gegeven moment random het geluid gewoon weg voor ong 5-7 sec.
ik had geen flauw idee, tot ik opeens in een andere stoel zittend, de google home mini tijdens de uitval de 3 lampjes gelijktijdig zag oplichten. Zodra deze weer uitgingen, kwam het geluid weer terug.
wat het is? geen flauw idee,
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zal ook een google mini erbij zetten en kijken of het ook het geval is
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »