annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Optische geluid werkt niet goed

profile.country.NL.title
siesling1
Ontdekker

Optische geluid werkt niet goed

Ik heb sinds kort een sony tv KD-55XG8505. Nu heb ik ineens geen 5.1 geluid meer op mijn bose 321 cinema set. Gisterenavond had ik dat nog wel. Maar vanmorgen zetten we de tv en de bose 321 aan en hadden we geen geluid meer. Na de optische geluid kabel er uit en er weer in te doen is het geluid wel weer terug maar is het 2.0 PCM geluid. We hebben niks met de instellingen gedaan. Het was dus gisterenavond allemaal goed. En vanmorgen dus niet meer. Hoe kan dit en wat is er aan de hand? Kabel is goed en de bose ook. Die heb ik al kunnen testen.
Ik hoor graag van u

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als het geluid niet wordt weergegeven op de Bose, en je haal de optische aansluiting uit de bose terwijl de XG8505 aan staat, brandt dan het rode lampje contue of verwissel het van lichtsterkte?

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
siesling1
Ontdekker

Dank je wel voor je berichtje. Het lampje blijft continu branden. Wat me nu net opvalt. Als ik hem op digitaal zet hoor over de speakers om de zoveel seconden een tikje. Zet ik alles op PCM dan hoor je dat niet. Maar bij beide blijft het lampje continu branden.