annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ESPN UHD zender komt niet zichtbaar via mediabox Sony TV (KDL 65a84k model 2022)

profile.country.NL.title
Dankers10
Ontdekker

ESPN UHD zender komt niet zichtbaar via mediabox Sony TV (KDL 65a84k model 2022)

Hallo, ik heb een vraag wij hebben een Arris Mediabox 4K die wij gebruiken voor TV Kijken. Nu hebben wij een abonnement op ESPN compleet waarbij 1 UHD zender beschikbaar zou zijn. Onze Sony TV type 65 A84K herkend deze zender echter niet op onze mediabox. Op een merk van een andere TV komt deze zender wel tevoorschijn. Ik heb bij externe ingangen in het menu gekozen voor verbeterde indeling zodat de TV beschikt over de beste HDMI instellingen. Heeft iemand een oplossing?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het kanaal 425 ESPN UHD is alleen te ontvangen op de Next of Next mini.

<Quote>

Heb je de Mediabox Next of Next Mini en een UHD tv?

Dan zie je in het nieuwe VriendenLoterij Eredivisieseizoen je favoriete club misschien wel in extra scherp beeld met veel meer kleur. 

Bron 

73's

Edit: verkeerde informatie voor de Topic Starter.

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Dankers10
Ontdekker

Het gaat niet om Ziggo maar een andere provider. Ze maken gebruik van een Arris Mediabox. Op de TV boven werkt het wel, echter op de Sony TV komt de zender niet door. Ben benieuwd naar de oplossing.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas vanwege ontbreken van alle informatie maakte ik een verkeerde aanname dat de provider Ziggo was.

Sorry,

73's

ps. is de ESPN 4k zender op de KPN applicatie te zien?

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Dankers10
Ontdekker

De mediabox is van een lokale glasvezelprovider. Het probleem lijkt te komen van het feit dat de mediabox geen HDR van de TV doorkrijgt. Bij de TV van een ander merk herkent de TV de mediabox bij installatie en wordt de HDR automatisch aangezet en komt de zender ESPN UHD vervolgens wel door.