Deel jouw ervaring!
Hoi,
Het viel mij vanavond op, al jaren plezier van onze sony KD-50X85J. Als je naar Instellingen gaat (rechts boven in) dan wordt je doorgezet naar het algemen SONY marketing scherm. Ook de app google play store is verdwenen.
Het is nu niet meer mogelijk om je Wifi aan te passen of andere instellinge zoals apps verwijderen etc. uit te voeren. Hebben meer mensen daar last van? Of tips hoe je dit kan oplossen.
Ook als ik via de balk aan de onderkant probeer naar instellingen te gaan kom ik in het SONY marketing scherm.
Groetjes,
Al de software reset (groene toets ingedrukt houden) uitgevoerd?
suc6 ermee,
73's
Hoi,
Als ik de groene knop bovenin ingedrukt houd dan krijgt de TV een Restart, verder gebeurd er niks. Wat mij nu verder ook opvalt is op het hoofd scherm dat de APPS waar ik gisteren nog bij kon , dit zijn dan de rijen 3-5 (de eerste twee rijen met APPS zijn nog wel toegankelijk) , kan ik niet meer naartoe navigeren, dus ook niet meer selecteren. Ik heb hierna verschillende keren de TV herstart maar dit hielp niks.
Het positieve is dat de ZIGGO, Netflix en Youtube het wel gewoon doen. Maar instellingen wijzigen is nu niet meer mogelijk.
Groetjes
@slaan1974_1 schreef:
Hoi,
Als ik de groene knop bovenin ingedrukt houd dan krijgt de TV een Restart, verder gebeurd er niks.
Maak de keuze Restart en druk op de "Oke" toest van het muis pad.
Als de "Powerreset" niet werkt blijf er alleen de "Fabrieksreset" helaas over.
Noteer/foto dan wel eerst alle gebruikte instellingen.
suc6 ermee,
73's