Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
| Feature | Geplande Update |
| Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
| Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
| HDD opname | Zomer 2015 |
De problemen betroffen vooral gebruikers van Ziggo en het aan laten staan van interactieve tv. Inmiddels heeft Sony vandaag een fix hiervoor uitgebracht die je gewoon kunt installeren.
Vandaag is de nieuwe firmware online gezet, deze is door sommige van ons een week lang getest.
Vergeet niet de work around terug te zetten als je deze gebruikt!!!
suc6 ermee,
73's
Firmware 3323 erop gezet precies volgens de regels en een herstel van Fabrieksinstellingen gedaan.
Alles prima maar na terugzetten van work around en starten van on demand van ziggo vastloper. Dit nog enige malen met harde reset opnieuw geprobeerd maar steeds hetzelfde en start dan op met harde locale muziek.
Dus opnieuw maar Fabrieks instellingen en work aroud weer uitgevoerd. Nog steeds geen interactieve TV dus. Dit werkte wel bij twee firmware's geleden.
Er klopt iets niet. De Softwareversie 3323 die ik ophaalde blijkt op de TV na installatie 3317!!!! te zijn.
Is de versie wel aangepast op de downloadsite of doe ik iets fout. Zo schiet het natuurlijk niets op en snap ik waarom er niets is verbeterd.
Ik had de update met opname mogelijkheid niet geinstalleerd vanwege de negatieve berichten. Ik heb de firmware versie die gisteren is vrijgegeven geinstalleerd en heb dezelfde problemen als met de eerdere firmware versie. Lijkt er dus inderdaad op dat dit gewoon de oude versie is, moest alles met de Ziggo on demand/ rode knop uitschakelen om de tv nog te kunnen gebruiken.
Sony, kom op zeg we verwachten meer van jullie. Dit is echt beneden jullie stand. Zorg dat alles goed en stabiel werkt!
Kijk maar even naar het versie nummer. Zal wel 3317 zijn bij mij dezelfde problemen. Zijn niet wakker bij Sony.
Denk het ook, kijk vanavond even.
Sony: wakker worden!
De update die Sony vorige week aan een aantal van ons heeft aangeboden om te testen is wel daadwerkelijk versie 3323.
Bij mij heeft die alle problemen opgelost (oud ziggo, CI+, ITV)
Hopen dat ze die snel online zetten.
Staat on line alleen kunnen ze niet tellen bij Sony en hebben ze de oude versie omgekat!
Waar staat ie dan online? Heb je een link?