Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
| Feature | Geplande Update |
| Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
| Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
| HDD opname | Zomer 2015 |
Kreeg deze link via direct mail van Support maar die blijkt een omgekatte 3317 te zijn.
Als jullie versie 3317 krijgen na installatie, dan staat 3323 dus niet online he. 
Weet dat jullie er nu weinig aan hebben, maar 3323 lost echt de problemen op, het is wel een beetje slordig van Sony dat het nu op een ander vlak fout gaat...
carelfrans schreef:
Staat on line alleen kunnen ze niet tellen bij Sony en hebben ze de oude versie omgekat!
Wel, de update is live gezet. Echter bij het live zetten waren er server issues, waardoor de vorige update beschikbaar kwam in de plaats.
Niet handig...
Staat nu wel goed.
@Vinc_E En deze full-HD update is ook gewoon voor de W755c (of geschikt voor alle modellen)?
En komt deze nog OTA beschikbaar (zie mijn eerdere vraag, heb nu geen USB beschikbaar), OTA lijkt me wel wenselijk voor zo'n belangrijke update.
De 4k update blijft 3317 aangeven. Ga nu de Full HD proberen.
Een Full HD update kan je NIET installeren op een 4K.
Dikke kans dat je je TV sloopt. (als ie 'm uberhaupt al pakt)
Vince de 4K blijft 3317 als software aangeven na installatie!!!!
Dank voor de waarschuwing. Heb het dus maar niet gedaan.
Hier was het nodig eerst terug te gaan naar fabrieksinstellingen vóór het installeren van 3323.
Dit via support als advies gekregen; dus goed geholpen.
Ik snap er niks meer van.
Download bij mij laat gewoon 3323 zien. Bij nou niet? Of wel?
De drie achtereenvolgende reacties geven geen duidelijk beeld.