annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Android Tv herstart na nieuwste update

OPGELOST
profile.country.NL.title
robster19
Ontdekker

Android Tv herstart na nieuwste update

Sinds afgelopen weekend heb ik de nieuwe update van mijn tv kdl 50w805c

echter heb ik nu al 3 dagen achter elkaar een herstart gehad van mij tv. Het beeld blijft vast zitten 3 seconden en vervolgens herstart de tv zich, sony logo verschijnt en vervolgens bewegende android logo .

 

software versie: PKG3 865 0136EUA

 

iemand tips of advies?

45 ANTWOORDEN 45
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@pa3eia

Heel vervelend. Bij mij na de laatste update van 12-7 nog geen vervelende dingen geconstateerd op mijn XD8599.

Dat zegt nog niet veel. Nog niet veel specifieke Android applicaties gebruikt behalve Netflix. In het begin probeer je alles uit maar dat wordt nu minder.

 

Gr, Arie

 

 Update 17-07-2017

Helaas had mijn TV gisteren opnieuw een restart nodig. 4 dagen na de upgrade naar v3.885.

Ik zat Netflix te kijken en ineens viel deze weg. Ik kon met geen mogelijkheid opnieuw verbinding krijgen. Geprobeerd te streamen  via de ingebouwde Chromecast functie maar ook dat lukte niet.

Uiteindelijk de TV een herstart gegeven via de groene knop op mijn afstandbediening.

Daarna werkte alles weer normaal.

Na aanleiding van mijn aankoop heeft Sony mij gevraagd een review in te sturen. Aan deze wens heb ik voldaan maar aangegeven dat ik met hun Android besturingssysteem niet blij ben.

Gr, Arie

 

Update 20-07-2017

Vanmorgen wat heen en weer zitten schakelen tussen de geluidsinstellingen en de TV.

Plotseling deed de afstandbediening het niet meer.

Na een restart van de TV (knopje achterzijde tv) werkte alles weer normaal.

 

Gr, Arie

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ach, het opstarten duurt  dan wat langer als ik gewent ben. Je ziet het dan gelijk met opstarten staat het beeld van NPO1 vast/stil. Dit gebeurd dus de laatste weken om de week ongeveer.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
edebee68
Ontdekker

Sony tv staat op marktplaats ( bijna gratis op te halen) beneden een nieuwe LG oled gekocht en de sony staat totdat hij weg is op de slaapkamer. In de tijd dat de LG totaal geen problemen geeft is de sony al 3x zichzelf gereboot en loopt regelmatig vast na het kijken naar Netflix. Wat een heerlijk Z kwaliteit ding van sony alleen jammer dat het me na 1,5 jaar al en nieuwe tv kost maar wel heerlijk om tv te kunnen kijken kijken zonder al de ellende van de sony. Als er iemand aan mij vraagt welk merk tv hij zou moeten kopen dan komt sony op de allerlaatste plaats.

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Aan @edebee68

 

Netflix gaf bij mij ook de meeste problemen. Zelfs bij mijn vorige TV van Sony (geen Android) moest ik al regelmatig de TV restarten om alle functies weer terug te krijgen. Daarvoor had ik een Chromecast aangeschaft om dit probleem te omzeilen. De Netflix App is blijkbaar niet geschikt voor Sony.

 

Gr, Arie

 

profile.country.NL.title
Nadine2010
Ontdekker

Ik heb hezelfde probleem.Ik probeer de link met de oplossing te openen, maar deze werkt niet.

Kan iemand mij de opossing doormailen aub ?

Ik word er gek van dat de tv om de 20 min ongeveer uitvalt.

Alvast bedankt.

profile.country.NL.title
robster19
Ontdekker

Dit komt door de hdmi kabel denk ik. Het apparaat welke het hdmi signaal
naar de tv stuurt kan dit probleem veroorzaken denk ik