annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Android Tv herstart na nieuwste update

OPGELOST
profile.country.NL.title
robster19
Ontdekker

Android Tv herstart na nieuwste update

Sinds afgelopen weekend heb ik de nieuwe update van mijn tv kdl 50w805c

echter heb ik nu al 3 dagen achter elkaar een herstart gehad van mij tv. Het beeld blijft vast zitten 3 seconden en vervolgens herstart de tv zich, sony logo verschijnt en vervolgens bewegende android logo .

 

software versie: PKG3 865 0136EUA

 

iemand tips of advies?

45 ANTWOORDEN 45
Cornelis43
Nieuw

Iedere dag meerdere malen herstart van mijn Sonny 49x8307c na update

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

De mogelijke oplossing al eens uitgeprobeerd?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Soullancer
Lid

Idem hier,

 

Vorige versie (oude android) geen last, na update naar nieuwe reboots, rebootd, reboots

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er wordt als oorzaak van de huidige reboots, aan de bezetting van de USB-poorten gedacht. Dat de USB-sticks/HDD drives te veel (max)vermogen trekken.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
edebee68
Ontdekker

Uit die droom kan ik Sony ook alvast helpen , zonder maar iets aan de usb hebben hangen reboot de tv even vaak.

Heb er al een flinke discussie via twitter over gehad met de klanten service maar die hebben niet het idee dat het aan de update ligt. Enige wat sony wilde doen is een monteur sturen, ja die gaat ff de firmware herschrijven.

De tv staat op marktplaats en hoop dat hij snel verkocht wordt zodat ik weer normaal naar tv kan gaan kijken, dit is een slechte zaak van sony ook de service is ver beneden peil, voor mij komt er geen sony meer in huis.

profile.country.NL.title
robster19
Ontdekker

Helemaal software opnieuw installeren lijkt inderdaad de oplossing te zijn. Sinds 1 week , nog geen reboot opnieuw gehad. Dus in iedergeval het proberen waard.

profile.country.NL.title
banjoke
Ontdekker

een tip koop geen sony tv android staart bij mij ook opnieuw op

tv is al gerepareerd hdmi was kapot 

daarna nog probleem met opstarten

toen nieuwe tv en ja hoor na 4 dagen weer opnieuw opstarten

 

wat zegt sony ja we kunnen niets meer doen en nee android 7 komt niet voor u tv daar deze is gekocht in maart 2016 en te oud is

 

eens maar nooit meer een sony

 

bednakt voor de goede service maar niet heus

profile.country.NL.title
edebee68
Ontdekker

jammer genoeg begrijp ik je frustratie helemaal. Bij mijm komt er ook geen sony meer in huis mede dankzij de zeer slechte klantenservice en het feit dat sonty je met een tv laat zitten die slecht werkt. Ik heb er ook al een melding van gemaakt bij de consumentenbond misschien als er meer meldingen komen sont wel zijn verantwoordelijkheid gaat nemen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De mogelijke oplossing.

 

Ben benieuwd naar jullie configuratie.

m.a.w.

wordt er gebruik gemaakt van de interne tuner?

wordt er gebruik gemaakt van de HDMI ingangen?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
edebee68
Ontdekker

YGeen gebruik van interne tuner, tv gaat via de hozizonbox die is verbonden met 1 hdmi kabel.

De ps4 pro is verbinden met een andere hdmi kabel en als ik game dan ook regelmatig reboots.

Tijdens kijken Netflix wil de tv ook weleens vastkopen dus een en al ramp tv en 0,0 medewerking van sony daarom gaat alles van sony eruit tv en ps4 pro kijk wel of een ander merk wel weet wat klantenservice is.