Deel jouw ervaring!
Goedendag,
Via mijn tv de 49XD8305 kijk ik graag naar Youtube en Netflix.
Dit is het enige wat ik ermee doe. Verder kijk ik geen traditionele tv.
Ineens kan ik niet meer op Youtube en in de Playstore. Netflix werkt wel.
Ik krijg de melding Ethernet niet verbonden. Ik wil dat de tv de bedrade verbinding pakt en geen WIFI.
Dit heeft altijd gewoon gewerkt en nu dus niet meer.
Ik heb de tv een aantal keren gereset. Ik heb een update gedaan (via USB).
De modem gereset en de kabel nagelopen maar niks helpt. Kan iemand misschien helpen?
Bedankt alvast,
Fijne dag nog
Mirel
Hai,
opnieuw je tv instellen. Zet het land op belgie. Als je tijdens het herStel kunt kiezen voor netwerktijd dan die kiezen.
indien dit niet kan, dan na installatie naar tijd/datum gaan en daar netwerktijd gebruiken kiezen.
Heb deze oplossing net van sony gekregen en deze werkt bij mij. Nog ff getest door de spanning eraf te halen en de instelling bleven staan.
GEWELDIG
Het is gelukt. Amstaff73 dankjewel!! 👍
@Amstaff73 schreef:opnieuw je tv instellen.
Met opnieuw je TV instellen wordt de fabrieksreset bedoelt.
73's
Definitieve, eenvoudige oplossing (zonder reset naar fabrieksinstellingen) staat hier:
https://community.sony.nl/t5/android-tv/wel-wifi-geen-internet/td-p/2577593/page/17
Kost 2 minuten...
Veel TV-internetplezier!