annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Introduceer jezelf!

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Introduceer jezelf!

Hier de gelegenheid om je voor te stellen aan je medemens! 

Lijkt mij een prima manier om te zien met wie je achter de username te maken hebt. Waar je passie voor Sony vandaan komt, wat jouw interesses zijn en andere leuke dingen die in je opkomen :wink:

 

Ik zal natuurlijk beginnen! 

Mijn naam (zoals mn username doet vermoeden) is Vincent. 
Ik heb in een electronicawinkel gewerkt en dat heeft mijn interesse en kennis een enorme boost gegeven. Nu vind ik het leuk om alles bij te houden en met name al het mooie wat Sony te bieden heeft. Net name omdat Sony veel "goed verborgen" pracht bezit in hun producten. 
Features en werkingen die hun tijd ver vooruit zijn bijvoorbeeld. 

Oorspronkelijk zoals menig ander begonnen met een PlayStation en een Trinitron monitor. 
En vanaf daar is het eigenlijk alle kanten op gegroeid :slight_smile:

Mij kun je gerust benaderen als je vragen hebt over producten, advies wilt over een aankoop of wilt discussieren! 

36 ANTWOORDEN 36
Mr.Kanes
Ontdekker

Hallo allemaal,mijn echte naam is Marcel 48 jaar en geïnterresseerd in fotografie,modelspoor en ben ook hobbymuziekant (bassist) in een all-round coverband.

In mijn tienerjaren heb ik redelijk veel gefotografeerd,zowel vakantieplaatjes maar ook treinen,de camera die ik toen gebruikte heb ik nog steeds (Pentax MG met extra lenzen) maar wordt niet meer gebruikt,want ja die fotorolletjes zijn zo vol en dat loopt ook in de papieren.

Na vele jaren eindelijk de stap gezet om een goede moderne camera te kopen, Sony Cybershot DSC-H400 waar ik heel blij mee ben.

De eerste foto's daarvan heb ik inmiddels geüpload.

profile.country.NL.title
Bobo2006
Ontdekker

Hallo allemaal. 

 

Mijn naam is Maurice en ben 40 jaar. Na goede ervaringen met sony ben ik het merk trouw gebleven. 

profile.country.NL.title
Hanny16
Lid

Hallo ik ben Hanny en geniet van mijn pensioen. Maak graag foto's van onze hond en poes en natuurlijk de mooie natuur. Als we met vakantie zijn maak ik vrij veel foto's, soms mislukt het nog wel maar het gaat steeds beter. En met de Sony krijg je natturlijk de mooiste kleuren, ben een grote fan van Sony. Zou nog heel graag een mooie tv willen hebben dus zijn we nog aan het sparen. We hebben al heel veel van Sony in huis.

Nu ik veel vrije tijd heb kan ik mooi overal van genieten, zat vroeger in de zorg dus altijd druk en weinig vrije tijd. Mijn motto is genieten van alles.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Even een duwtje omhoog...of vul een stukje intro in bij je profiel! Altijd leuk om "kennis te maken" :wink:

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Hanny16
Lid

Hallo ik ben een vrouw van 68 lentes jong en vind het erg leuk om allemaal mooie plaatjes te maken van de natuur en onze poes.
Geniet van de AOW dus heb ik alle tijd nu, maar soms kom ik nog tijd te kort. Ik maak de foto's het liefst met mijn kleine compakt digitale cameraatje.
Heel handig om mee te nemen, mijn man heeft ook die grote camera met 3 verschillende lenzen.
profile.country.NL.title
gewoonAd
Lid

In het voorjaar heb ik trots gemeld de bezitter tre zijn geworden van een Sony Alpha 7 lll.  Door bijzondere omstandigheden kwam ik minder aan fotograferen toe dan ik had gewild. Daar komt de komende tijd wellicht  verandering in. Met zo'n toestel  is het echt wel nodig om  "in te werken"oefening baart kunst. Tot nu toe dus alleen vakantiekiekjes.

Ad

gewoonad
profile.country.NL.title
lind2003
Ontdekker

Hallo ik ben Robert.

 

Woon in Haarlem en kwam op jonge leeftijd al in aanraking met Sony producten.

Zoals de walkman, stereosets met cassette recorder en platenspeler met uitschuifbare lade.

Tuner en versterker apart in een mooie behuizing. Type ben ik kwijt. 2 Trinitron televisies.

Nu een smart tv van Sony 4 k. Gewoon geweldig.

Pas een playstation Pro 4 aangeschaft.

Veel in het Sony gebouw geweest in Badhoevedorp.

Trouwens jammer dat dit weg is.

Ik ben en blijf een Sony fan.