annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Introduceer jezelf!

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Introduceer jezelf!

Hier de gelegenheid om je voor te stellen aan je medemens! 

Lijkt mij een prima manier om te zien met wie je achter de username te maken hebt. Waar je passie voor Sony vandaan komt, wat jouw interesses zijn en andere leuke dingen die in je opkomen :wink:

 

Ik zal natuurlijk beginnen! 

Mijn naam (zoals mn username doet vermoeden) is Vincent. 
Ik heb in een electronicawinkel gewerkt en dat heeft mijn interesse en kennis een enorme boost gegeven. Nu vind ik het leuk om alles bij te houden en met name al het mooie wat Sony te bieden heeft. Net name omdat Sony veel "goed verborgen" pracht bezit in hun producten. 
Features en werkingen die hun tijd ver vooruit zijn bijvoorbeeld. 

Oorspronkelijk zoals menig ander begonnen met een PlayStation en een Trinitron monitor. 
En vanaf daar is het eigenlijk alle kanten op gegroeid :slight_smile:

Mij kun je gerust benaderen als je vragen hebt over producten, advies wilt over een aankoop of wilt discussieren! 

36 ANTWOORDEN 36
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hallo allemaal,

 

Omdat deze community zowel voor de Nederlandse bodem als voor de Belgische bodem is, is ondergetekende zoals je misschien al gezien hebt van Nederlandse bodem.

 

De gebruiksnaam PA3EIA is afkomstig dat ondergetekende gelicenseerd zendamateur is.

 

Enkele jaren geleden bij de aanschaf van een nieuwe Sony TV werd er gevraagd om deze te registreren op de Sony website. Na de registratie werd ik geattendeerd op het toemalige Sony forum, daar dan maar eens een kijkje genomen.  Ik was al op diverse fora's actief, zoals Chelloo (UPC/Ziggo), Ziggo-gebruikers, TomTom, Gathering of Tweakers, het Sony forum kon er ook nog wel bij om mijn beperkte kennis 's avonds vanaf de bank te delen met jullie.Tot mijn grote verbazing stonden er diverse vragen waar ik dacht het antwoord wel op te weten. Dit werd door de toemalige Sony medewerker Hans v/d Klist opgemerkt en hij nodigde mij uit om eens een kijkje te komen nemen op de Dealerdagen in het Sony hoofdkwartier in Badhoevedorp, de klik was daar en ik kreeg van Hans de titel Expert zodat ik ook een kijkje regelmatig kon nemen in de keuken van Sony BeNeLux.

Als Expert hebben we de mogelijkheid om met andere Experts uit geheel Europa en een rechtstreeks lijntje met Sony medewerkers te kunnen communiceren. 

Helaas heb ik helemaal niks met fotografie, maar daar hebben we tegenwoordig Portmixus uit Belgie met al zijn ervaring in het Super User Team voor.

 

Zoals je in de handtekening kunt zien heb ik in de loop der jaren aardig wat Sony apparatuur verzameld tot op heden. Zo heb ik in de loop der jaren regelmatig een nieuwe Bravia aangeschaft en dan werd de oude Bravia doorgeschoven naar de badkamer of naar m'n moeder en zelfs naar m'n oma & opa.

 

Als er vragen zijn en ik denk de kennis ervan in huis te hebben, ga ik proberen om je verder te kunnen helpen.

 

Ton

73's (groet)

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
gjvaningen1955
Ontdekker

Mijn naam is Gerrit-Jan eb ak jaren gegebruikers van producten van Sonu.

Dit forum beidt de mogelijkheid on vragnen te stellen en antwoorden te ontvagne en maar moge;ijk ook zelf antwoordem op vrangen te geven

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nogmaals,

Welkom in de Sony community,
We doen ons best, ook met jouw vragen. Met de loop der tijd wil je misschien ook zelf wel een helpende hand zijn in de Sony Community.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Een wat oudere fotograaf die ooit op een LPG tanker van Nedlloyd serieus met fotografie en doka is begonnen...in begin jaren 80 dus. Begonnen met een Pentax (gekocht in Hongkong), later een Olympus OMD (1983), daarna hele tijd niets en toen een Nikon D7000. Sinds een week een Sony A7ii, dus eindelijk weer 35 mm (Full frame) camera! En het leuke is dat met adapter ook de Olympus objectieven nog gebruikt kunnen worden! (33 jaar bewaard!) Met de A7ii op die manier weer veel plezier in fotografie en met de kitlens gewoon een goede set! Ben alles nu nog aan het ontdekken maar heel veel plezier!

 

grt 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.nl_NL.title
bertone30
Nieuw

Hallo,

 

Ik ben niels 40 uit zaanstad.

al wat jaren sony fan.

jeroenbosch
Ontdekker

Hallo allemaal, bij deze stel ik mij even voor. Ik ben al actief in de fotografie vanaf het anologe tijdperk...en momenteel dus via een sony A300 en een A550 nu dus met een A99 aan het fotograferen en ik moet zeggen, dat bevalt best! Mijn activiteiten op het gebied van fotografie liggen heel breed, ik kan wel zeggen dat ik alles probeer en zo kom ik telkens op iets nieuws uit...heel interessant. Verder werk ik met Phs en Lightroom en ook daar valt regelmatig nog wat in te ontdekken. Verder kom ik uit het zuiden van het land en ook dat bevalt nog steeds prima.

Met vriendelijke groet, Jeroen Bosch

Hallo, allemaal! :slight_smile:

Ik ben Esther Smit! Ik ben een hele grote Sony fan, vandaar ook mijn username! Ik heb wel meer dan 20 Sony producten! Ik heb drie Sony koptelefoons, een Sony TV, twee VAIO computers, twee Xperia telefoons, PlayStation 1 tot en met PlayStation 4, en nog veel meer! Ja, ik ben echt een hele grote Sony fan! :wink:

Gamen en fotografie zijn twee van mijn favoriete hobbies! Ik gebruik mijn Sony Alpha 6000 om foto's te maken! Ik vind het vooral leuk om de natuur te fotograferen! :slight_smile:

~Sony's #1 Fangirl, Esther Smit

Sony's #1 Fangirl, Esther Smit
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Wow, mooie lijst!

 

Welkom en leuk om je Sony enthousiasme te zien! 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Eindelijk is dan de SonyFanGirl ook aanwezig op de Nederlandse Sony Community.

We zijn dan ook heel benieuwd naar de foto's uit de natuur van je.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!