annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Introduceer jezelf!

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Introduceer jezelf!

Hier de gelegenheid om je voor te stellen aan je medemens! 

Lijkt mij een prima manier om te zien met wie je achter de username te maken hebt. Waar je passie voor Sony vandaan komt, wat jouw interesses zijn en andere leuke dingen die in je opkomen :wink:

 

Ik zal natuurlijk beginnen! 

Mijn naam (zoals mn username doet vermoeden) is Vincent. 
Ik heb in een electronicawinkel gewerkt en dat heeft mijn interesse en kennis een enorme boost gegeven. Nu vind ik het leuk om alles bij te houden en met name al het mooie wat Sony te bieden heeft. Net name omdat Sony veel "goed verborgen" pracht bezit in hun producten. 
Features en werkingen die hun tijd ver vooruit zijn bijvoorbeeld. 

Oorspronkelijk zoals menig ander begonnen met een PlayStation en een Trinitron monitor. 
En vanaf daar is het eigenlijk alle kanten op gegroeid :slight_smile:

Mij kun je gerust benaderen als je vragen hebt over producten, advies wilt over een aankoop of wilt discussieren! 

36 ANTWOORDEN 36
FDullemeijer
Ontdekker

Hallo Allemaal

Ik ben Frans Dullemeijer uit Etten Leur, 68 jaar alweer en pensionado, gehuwd en alle drie de kinderen de deur uit. Ik heb nogal wat hobbies waaronder karton modelbouw, meccano modelbouw, elektronka, muziek, en vrijwilliger in het MarkiezenHof in Bergen op Zoom voor het onderhoud aan de minikermis die het museum rijk is.

Sta in clubverband een aantal keren per jaar op hobby modelbouw evenementen en op de laatste is mijn panasonic camera verdwenen. Acht jaar oud dus niet getreurd en twee weken geleden een HX60V gekocht. En daarmee lijkt een nieuwe hobby geboren. Ik doe veel YouTube werk voor ons MeccanoGilde en dat kon de Panasonic niet goed aan en dat was dus telefoon werk. Ik hoop dat deze Sony dat over kan nemen. Heb er alle vertrouwen in. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik per ongeluk op de UK Sony  site terecht was gekomen maar die hebben mij uiterst vriendelijk de weg naar Holland gewezen. En zo ben ik hier!  Ik heb op de panasonic altijd op de makkelijke "hartjes" stand gewerkt maar dat moet dus vanaf nu anders worden.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Hoi Frans, nogmaals welkom bij de "club", er zijn waarschijnlijk verschillende community leden die je ondersteuning kunnen aanbieden als je dit nodig zou hebben.

 

We zien de gemaakte foto's vanzelf wel verschijnen in je foto galerij.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
FDullemeijer
Ontdekker

Hallo Allemaal,

 

Mijn vragen zijn van huishoudelijke aard; dwz deze editor heeft al mogelijkheden die me onduidelijk zijn.

 

Hierboven: Het vijfde knopje van links is een spoilertag invoeren??

 

En ook: het zesde knopje van links. Daar kan een code ingevoerd worden?? Geen flauw idee daarover

 

Alemeen: Ik heb door onderwerpen heen gebladerd. Of er zijn er nog niet zoveel of ik doe dat bladeren verkeerd. Als ik bv iets over mijn HX50V camera wil vragen is die dan meteen het onderwerp? Of is dat er allang en kan ik het niet vinden?

 

Er wordt verzocht onder aan een antwoord om een hartje aan te klikken als het antwoord duidelijk is. Ik heb geprobeerd te klikken maar het pijltje wordt geen hartje..dus klikken helpt niet denk ik?

 

En voorlopig als laatste vraag. Als ik wil afsluiten: is er een uitlog knop?

 

met vriendelijke groet

Frans

 

 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


FDullemeijer schreef:

Hallo Allemaal,

 

 

Alemeen: Ik heb door onderwerpen heen gebladerd. Of er zijn er nog niet zoveel of ik doe dat bladeren verkeerd. Als ik bv iets over mijn HX50V camera wil vragen is die dan meteen het onderwerp? Of is dat er allang en kan ik het niet vinden?

 

Er wordt verzocht onder aan een antwoord om een hartje aan te klikken als het antwoord duidelijk is. Ik heb geprobeerd te klikken maar het pijltje wordt geen hartje..dus klikken helpt niet denk ik?

 

En voorlopig als laatste vraag. Als ik wil afsluiten: is er een uitlog knop?

 

met vriendelijke groet

Frans

   


Hoi Frans, 

 

Kan goed zijn dat er geen onderwerp is over de HX50/HX60 nog. Je kunt die gewoon aanmaken in de camerasectie. Jouw vraag zal inderdaad meteen een onderwerp zijn. 

 

Je kunt uitloggen door helemaal bovenaan naar je account te gaan. Dan zakt er een schermpje naar beneden waar je je kunt afmelden. 

Overigens blijf je niet ingelogd. Het systeem logt automatisch uit na 4 uur inactiviteit, dus je kunt ook de browser sluiten. 

djohnlord
Lid

zal me ook ff voorstellen,ben john uit drachten

naast mijn vele hobbys en forums waar ik op zit me ook even aangemeld op dit forum

bezit de playstations 1 tot en met 4,alle werkend,ps3 en ps4 hangen naast mijn bravia tv

aangesloten op mijn sony surround set met rdr recorder,tja sony fan dus

wat mij savonds veel ontspanning brengt,op zolder staat nog de mooie sony stereo set

en natuurlijk nog altijd wel wensen :slight_smile:

profile.country.NL.title
sonya7tje
Ontdekker

Hallo,

Ook ik als newbie zal mij introduceren.

Als groentje in de Sony wereld hoop ik de toekomst een steentje te kunnen bijdragen aan de ins en outs van het fotograferen met het Sony gereedschap.

Voorlopig zal ik mij bezig houden met zoveel mogelijk opsteken van de posts van ervaren Sony gebruikers en mij zelf leren omgaan met een voor mij totale nieuwe wereld van de Sont A7.
Ik kom digitaal gezien uit een Pentax wereld en heb in de analoge wereld zowat alles gedaan qua camera's van af platen camera tot 6x7 en uiteraard ook uren in doka doorgebracht.
Maar ja je moet met je tijd mee...........
Met vriendelijke groet,
Dick

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi Dick, 

 

Leuk dat je jezelf voorsteld :slight_smile:

 

Nieuwe gebruiker van de Alpha 7 dus? Wat heeft je interesse gewekt? 

profile.country.NL.title
sonya7tje
Ontdekker

Hoi Vince

mijn interesse was gewekt doordat ik eigenlijk op zoek was naar een lichte compacte fullframe camera.

Heb altijd gefotografeerd met grote camera's ook in het analoge tijdperk.

Ik was het nu eigenlijk zat om met 10 kg spullen rond te sjouwen.

Mijn laatste merk was Pentax en daarvan had ik 2 x K 5 en de 645 D met de benodigde lenzen.

 

Dick

profile.country.NL.title
Hanny16
Lid

Hallo, ik ben Hanny en ben 66 jaar. Houd erg van fotograveren vooral met mijn live labrador en poes Snoopy. Geniet lekker van mijn pensioen, heb altijd in de zorg gewerkt en ben nu lekker aan het genieten met mijn lieve man. Hier in huis zijn veel producten van Sony, omdat we hier hele goede ervaringen mee hebben en Sony maakt hele mooie en kleurrijke plaatjes vind ik.

profile.country.NL.title
R.v.Os
Bijdrager

Nou...zal dan ook maar wat vertellen.....

 

Ben getrouwd en vader van 2 (dochter en zoon) kinderen.

Begonnen met een analoge Cosina CT9, twee lenzen, converter (2x) ertussen en een flitser (Miranda 700CD).

Heel lang en mooie foto's genomen.

 

Mijn eerste digitale fototoestelletje was een Trust (meer een "troost".... wat een "on-ding"....)

Ondertussen had mijn schoon-vader een camcorder (JVC GR-D21) gekocht met DV-bandjes.

Hier wat mee gestoeid en later met een FireWire-kabel heel mooi naar de harde-schijf de bandjes kunnen copieren.

 

De Trust weg-gegooid en opzoek naar een spiegelrelfex (nog gewend van de Cosina-kaliteit..)

Dit werd een Sony A300 omdat die "toen der tijd" een goede LiveView had.

Deze met de kit-lensen 18-70 en 75-300 aangeschaft.

 

Ondertussen gefilmd (JVC) en gefotografeerd (A300).

 

En toen kwam HD....en de camera's die konden filmen .... in HD !!!!

De keus was snel gemaakt... een SONY Alpha zodat mijn accu's en lenzen altijd en overal op zouden passen.

 

De keuze viel -toen- op een Sony A57.

 

Tot op de dag van vandaag nog geen spijt van de SONY's.

Icm. software als Capture On Pro V8 for Sony en Sony Movie Studio en kan ik lekker knutselen aan mijn foto en film materiaal.

 

 

Mijn "plek" op het Web: JoMeRoMa.nl