annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
cdw2000
Bezoeker

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

Zijn er nog leden die 6 weken geleden een Full HD Handycam hebben gekocht en de vereiste documenten naar het PrimoPost adres hebben verstuurd maar het bedrag niet krijgen terug gestord?

Is er een mail-adres waar je met Sony hierover kunt mailen?

Vinden jullie ook niet dat Sony beter direct de korting zou uitbetalen i.p.v. klant onvriendelijke formules te gebruiken :smileydevil:?

Wat is jullie ervaring?

Groeten

Chris

97 ANTWOORDEN 97
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr I_Gallenkamp,

Welkom op het Sony Forum.

Ik heb begrepen dat betaling van de cashback inmiddels heeft plaatsgevonden.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Bischco,

Welkom bij het Sony Forum.

N.a.v. uw opmerkingen is een email naar u gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr moi0468,

Welkom op het Sony Forum.

Het spijt mij te horen van uw ervaring met deze cashback actie.

Mag ik u vragen of dit inmiddels opgelost is?

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Arjann,

Welkom op het Sony Forum.

Het spijt mij te horen van uw ervaring met deze cashback actie.

Is dit inmiddels opgelost?

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_BE.title
Dafke007
Bezoeker

Dag Hans,

Tot nu toe nog niets ontvangen nee.

Kan jij een goed woordje doen voor mij (en alle andere "gedupeerden" op dit forum)?

Ik vermoed dat jullie mijn emailadres hebben?

mvg,

david

profile.country.nl_NL.title
Turbogait
Bezoeker

Hallo, was toevallig aan het googelen en kwam er zo achter dat ik ook niet de enige ben die nog geld tegoed heeft van Sony! Begin september 2010 bij Cameranu.nl een HDR-TG7 gekocht, geweldig apparaat, werkt super!

Nadat ik in november 2010 nog steeds geen 100 euro retour had van Sony, maar eens aan het mailen en bellen gegaan. Een mevrouw van Sony met een buitenlands accent ( Frans?) wist mij te vertellen dat het uitbetalen wel vaker wat langer duurde, maar dat het wel goed zou komen. Daarna telefonisch en via de mail weer regelmatig contact gehad met Sony en cameranu. Sony meldde mij dat de cashback actie bij mijn aanschaf al afgelopen was, Cameranu vertelde mij dat hun een verlengde actie hadden bij Sony.

Dit bij Sony kenbaar gemaakt, moest ik nu de camera, typenummer en serienummer FOTOGRAFEREN!! en deze foto's via de mail naar hun toesturen.....

Dit in december gedaan, kreeg ik weer een kort zakelijke mail van Sony dat mijn aanschaf buiten de cashback periode viel (dezelfde mail had ik al twee keer eerder gekregen) Dit weer naar Cameranu gestuurd. Een medewerkster van Cameranu mailde EN BELDE mij op 24 december 2010, dat het allemaal goed zou komen, en wenste mij prettige feestdagen. Het is nu 13 februari 2011 en de laatste twee weken heb ik weer stevig gemaild met Cameranu en in hun laatste mail stond dat ze het erg vervelend vonden, dat ik zelf maar weer eens contact op moest nemen met Sony. ik heb daarop gereageerd dat ik het MEER DAN ZAT was en dat ik verwacht dat zij gaan regelen dat ik binnen drie dagen mijn 100 euro heb. Zo niet, dan zal ik andere stappen ondernemen!

Ik denk dat dit alles wel drie uur tijd heeft gekost en natuurlijk heel veel ergenis. Denkt Sony echt zo om te kunnen gaan met klanten? Ik vind dit meer dan erg en WAS Sony-fan!

UPDATE 14-02-2011 : Ik kreeg om 09.45 uur een telefoontje van een zekere Edward Schroder van Sony: U heeft gemaild en het was allemaal een beetje uit de hand gelopen omdat u al langer op uw geld wacht?

(Leest die man dit forum??)

Mijn antwoord: Ja, en klopt.

Schroder: Ik ga er voor zorgen dat u morgen het geld op uw rekening hebt staan, ik bel u morgen nogmaals om het te controleren!

EINDELIJK iets positiefs vanaf Sony, ik heb er vertrouwen in.

UPDATE 17-0-2011: Eindelijk is mijn 100 euro binnen (één dag later dan toegezegd). Gisteren stond het op mijn rekening. Eigenlijk (als ik Sony was) zou ik mensen zoals u en ik, als excuus wat extra's overmaken. Dit alles heeft ECHT heel veel tijd, ergenis,mails en telefoonkosten! gekost. Dus medewerker van Sony: Houd je klanten tevreden en doe wat extra, dat hebben wij klanten, de laatste maanden ook gedaan!

Message was edited by: Turbogait

Message was edited by: Turbogait

profile.country.nl_NL.title
Turbogait
Bezoeker

Beste heer Klis,

Ik heb het geld ontvangen, zie mijn update in mijn post.

met vriendelijke groet,

Gerrit Nijenhuis

profile.country.nl_BE.title
Dafke007
Bezoeker

Dag Hans,

De cashback is ondertussen uitgevoerd.

Tip: Bij toekomstige acties, laat Sony een langere, maar haalbare termijn publiceren voor uitbetaling cashback. Wanneer klanten enkele weken na afloop van de termijn nog niets ontvangen hebben, gaan ze zich namelijk afvragen of er wel uitbetaald zal worden. Wanneer een haalbare (maar langere) termijn wordt gepubliceerd, wordt dit vermeden.

mvg

profile.country.nl_BE.title
Spider_S
Bezoeker

Ik kocht op 18 december 2010 een Sony Full HD Handycam HDR-CX115. Men belooft mij in de actie 50 euro terug op mijn aankoopwaarde.

Ik vul alle gegevens in op het formulier en verzend dit naar PrimaPost.

Tot op vandaag (20 februari 2011) heb ik nog niets op mijn rekening ontvangen.

Na de berichten hier gelezen te hebben, ben ik in blijde verwachting...

Of moet ik ook zelf een aangetekend schrijven richten naar Sony ? Moet ik zelf nog kosten doen ?

Graag een reactie van een Sony medewerker...

mvg

profile.country.nl_NL.title
vimomusic
Bezoeker

Beste allen,

inmiddels heb ik het geld ontvangen!

Dhr. Klis mailde mij vrij snel na mijn post, met de vraag of ik mijn gegevens aan hem wilde sturen, zodat hij een en ander kon uitzoeken. Daarna bleek dat ik een verkeerde barcode had meegestuurd. Dat terwijl ik voor het opsturen nog met Sony gebeld had, omdat er 4 of 5 codes op de doos zitten.

TIP: zet bij een volgende actie een kleine afbeelding van de juiste op te sturen code!

Wat dan wel weer vreemd is, is dat Sony mij niks heeft laten weten over de verkeerd gestuurde code.

Maar in ieder geval is alles nu opgelost.