annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
cdw2000
Bezoeker

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

Zijn er nog leden die 6 weken geleden een Full HD Handycam hebben gekocht en de vereiste documenten naar het PrimoPost adres hebben verstuurd maar het bedrag niet krijgen terug gestord?

Is er een mail-adres waar je met Sony hierover kunt mailen?

Vinden jullie ook niet dat Sony beter direct de korting zou uitbetalen i.p.v. klant onvriendelijke formules te gebruiken :smileydevil:?

Wat is jullie ervaring?

Groeten

Chris

97 ANTWOORDEN 97
profile.country.nl_NL.title
Arjann
Bezoeker

Tja, ik had al weer zo'n voorgevoel dat Sony er een potje van maakt. Ik heb het geld ( € 100,00) na aanschaf van de HDR-CX550VE ook nog steeds niet terug ontvangen. Uiteraard alle benodigde documenten al begin januari weggestuurd. Camera gekocht op 30 december 2010. Ik ga het hier vermelde emailadres ook maar eens spammen, want binnen 2 weken retour is niet na een maand nog niet betaald hebben. Ben benieuwd of Sony de rente er ook bij teruggeeft die ik nu misloop. Ze moesten zich doodschamen. Als je een actie begint, dan moet je het ook adequaat afhandelen. 

profile.country.nl_NL.title
moi0468
Bezoeker

begin dezember heb ik de documenten opgestuurd maar is niet aangekomen bij sony mijdrecht. daarna nog 2 keer kopieen gestuurd en ook 3 keer gebeld maar nog geen geld. walgelijk bedrijf, koop nooit iets weer van het merk sony

profile.country.nl_BE.title
e-evenepoel
Bezoeker

paar dagen terug ook privé-mail gehad van dhr hans klis om mijn gegevens door te sturen. heb dit gedaan en sindsdien niks meer gehoord en ook nog geen geld..klantvriendelijk is anders!

Emmanuel

profile.country.nl_NL.title
Bischco
Bezoeker

Ik heb m'n camera op 30 december gekocht en meteen de formulieren opgestuurd. Naar wat ik me kan herinneren zou Sony binnen twee weken het geld storten, maar zonet gekeken... en nog steeds niets.

Als je zo'n actie uitzet is het wel zo handig er ook naar te handelen en er energie in te steken. Want nu begin ik me toch echt zorgen te maken. Wat als het formulier kwijt is? Krijg ik dan straks geen gedoe met 'U bent te laat' en allerlei van dat soort zaken? Want een ontvangstbevestiging heb ik ook niet gehad...

Ik hoop maar dat het geld er gauw komt...

profile.country.nl_NL.title
moi0468
Bezoeker

heb mail gestuurd naar sony primapost en inmiddels voor de vierde keer barcode doorgegeven (eerste 3 waren verkeerd) en deze stond geregistreerd bij sony. ben benieuwd wanneer ik mijn eurootjes ontvang. zal het hier vermelden als ik het heb ontvangen

profile.country.nl_BE.title
e-evenepoel
Bezoeker

28 januari boodschap op het antwoordapparaat dat mijn rekeningnr niet correct bleek te zijn en vraag om terug te bellen (naar een betalend nr in Nederland!); heb dan gemaild naar primapost om nogmaals mijn gegevens door te geven; 1 februari mail terug dat ze nr genoteerd hebben en geld zo snel mogelijk zouden storten. Zijn nu terug al week verder en nog steeds niks! De afzetters!!!!

profile.country.nl_NL.title
Lacompra
Bezoeker

Het is natuurlijk belachelijk van Sony dat er wederom gevraagd wordt om gegevens terwijl deze door iedereen alreeds zijn ingezonden.

Het is toch te gek voor woorden dat zo,n goed merk de consumenten in de maling neemt.

Probeerde vandaag 

profile.country.nl_NL.title
adeleluyten
Bezoeker

ik heb hetzxelfde prboleem. In dec al alles opgestuurd nadat wij een camera bij media markt hadden gekocht. in h=januari gemaild maar niets hoor je en ook geen gelkd. Schandalige manier van doen.

Ga vandaag weer prboberen om ze te bereiken :slight_frown: :slight_frown: :slight_frown:

profile.country.nl_BE.title
Dafke007
Bezoeker

Ook hier een ZEER ontevreden klant van die kl... "cash back actie". Eén keer, maar nooit niet meer. Dan koop ik me wel een ander merk. Midden december alles opgestuurd naar Sony. Op de site staat dat het geld binnen de twee weken gestort wordt. We zijn nu midden februari, 8 (!!!) weken verder en ik ben nog altijd aan het wachten op mijn 100 euro. Mijn schoonvader heeft zijn camera twee weken na mij gekocht en heeft zijn geld reeds enkele weken geleden ontvangen. 't Is dus niet dat ze het niet kunnen. Ik vraag me wel af waarom het FIFO (First In First Out) principe niet geldt bij Sony. Waarom krijgt iemand zijn geld sneller terug dan iemand anders? Voor alle duidelijkheid: camera van mijn schoonvader was in dezelfde winkel met dezelfde voorwaarden gekocht.

Ik heb een e-mailadres vastgekregen (sony@primapost.nl) omdat ik weiger naar een betalend nummer te bellen voor informatie. Enkele keren een mail teruggekregen, dit was de laatste:

Geachte heer/mevrouw,



Er heeft een betaalopdracht plaats gevonden op 4 februari.

Met vriendelijke groet,
Nathalie Neyron



Sony Actie Afdeling



Telefoon Nederland 0297 230 320

Telefoon België en Luxemburg +32 (0)70 27 26 37

Ik vraag me dus af naar welk rekeningnummer deze opdracht verstuurd is, allesinds niet naar dat van mij aangezien ik hier nu mijn beklag zit te doen...

Enfin, elke dag dat het geld nog niet op mijn rekening staat, blijf ik ze mailen. Ik ga ook Test Aankoop ed. inlichten over deze praktijken als ik het geld niet snel ontvang.

Ik hoop dat de mensen van Sony dit forum ook lezen (vraag het me af) en ze hun conclusies trekken.

profile.country.nl_NL.title
poverman
Bezoeker

Ik heb hetzelfde probleem. Heb op 3 januari een camera gekocht en op 16 januari alles opgestuurd. Inmiddels ben ik een maand verder maar die 100 euro is niet teruggestort. Klacht gestuurd via qqlq.nl, sony en een email naar primapost gestuurd. Ben heel benieuwd hoe lang dit gaat duren... Het is te belachelijk voor woorden dat je hier achteraan moet gaan terwijl je aan alle voorwaarden hebt voldaan. Helaas ben ik niet de enige, slechte zaak....