annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
cdw2000
Bezoeker

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

Zijn er nog leden die 6 weken geleden een Full HD Handycam hebben gekocht en de vereiste documenten naar het PrimoPost adres hebben verstuurd maar het bedrag niet krijgen terug gestord?

Is er een mail-adres waar je met Sony hierover kunt mailen?

Vinden jullie ook niet dat Sony beter direct de korting zou uitbetalen i.p.v. klant onvriendelijke formules te gebruiken :smileydevil:?

Wat is jullie ervaring?

Groeten

Chris

97 ANTWOORDEN 97
profile.country.nl_NL.title
Floris
Nieuw

Deel 3.

Het is nu 24 maart en je raad het al nog steeds geen 100,= en de toezegging wel per mail ontvangen ben benieuwd wanneer men tot betaling overgaat. Dit probleem bij mijn verkoopadres voorgelegd en moest nog even wachten en mocht het een probleem blijven zal hij het aan de contactpersoon voorleggen. Dus al met al nog steeds geen beloofde 100,= terug,

wordt vervolgd.

Floris.

profile.country.nl_NL.title
Floris
Nieuw

Hoera Hoera er is 100,= euro gestort Hartelijk dank Sony na 5 maanden vele telfoontjes en enkele e-mails. Misschien is dit een leermoment voor Sony maar ook voor een Sonyklant.

Floris.

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Ik kan mijn klacht inmiddels niet meer tussen de andere klachten terugvinden.

Ik heb het opgegeven bij Sony.

profile.country.nl_NL.title
Sanne0456
Bezoeker

Nou ook ik ben in de 'val' gelopen van de cashback actie. Inderdaad alle formulieren geprint, barcode's geplakt, serie nummers etc opgeschreven ingevuld formulier opgestuurd. Na een maand niks gehoord toch maar even bellen. Ja meneer u heeft niet het goede formulier ingevuld want dat is van een andere actie. Oke volgend formulier ingevuld en contactpersoon aangehouden voor bevestiging dat het dit keer wel goed zou zijn. Volgende dag de beste mevrouw aan de telefoon gehad en inderdaad bevestigd gehad dat het goed was. Mailtje ontvangen met registratie nummer met de tekst erin dat het geld van 50 Euro binnen twee weken gestoord zou worden. Nu inmiddels twee maanden verder nog niks ontvangen. Wederom gebeld en een vriendelijke mevrouw die mij kon vertellen dat het model niet was ingevuld op het formulier en dat daarom de uitbetaling op 0 Euro staat. Maar meneer de actie is nu afgelopen dus ik moet even kijken hoe we hiermee om gaan. Maar kan ik u daar over terugbellen?

Alsjeblieft veras me Sony! Bel me terug dat binnen twee weken de 50 Euro overgemaakt wordt en het ook werkelijk doet!

profile.country.nl_NL.title
Sanne0456
Bezoeker

Nou 19 maart is toegezegd dat er rond 30 april 50 euro gestort zou worden omdat de actie verlopen was en ik met de nieuwe actie zou meedoen. Maar er is tot op de dag van vandaag nog geen 50 euro overgemaakt. Zullen ze me vergeten zijn? Of is dit de doeltreffende tactiek die er achter zo een cashback actie van Sony schuil gaat?

Ik ben bang voor het laatste...

En inderdaad meneer en mevrouw Sony 50 euro is niet de moeite om een dag werk van te maken. Dat snappen jullie heel goed!!

Maar geen geld is in de hele toekomst het product dan toch maar verschrikkelijk vinden en nooit meer kopen. Sterker nog.... Zwart maken bij al mijn collega's, vrienden en familie. Dat is wat je bereikt op deze manier meneertje en mevrouwtje Sony!

Oeps een berichtje naar Radar en Tros opgelicht.

profile.country.nl_NL.title
hennybostuls
Bezoeker

Omdat ik niet zo'n snelle Jelle ben en veel geduld betracht aandraag maar eens gaan bellen. Helaas mevrouw de acties is afgelopen en we hebben geen verzoek van u gehad. Kan dus gewoon fluiten naar mijn geld.

Hoe word ik snel rijk?

Er gaat nog wel even en officiële klacht naar Sony. Nu hebben ze pech. Als ik begin ga ik ook door tot het bittere eind.

profile.country.nl_NL.title
Sanne0456
Bezoeker

Hey ik heb zojuist weer een mailtje gehad dat de inzending van cashback goed is binnen gekomen en dat er binnen twee weken 50 euro wordt gestort. Zal het dan toch nog zo zijn???

Verbaas me maar!

@Henny, misschien is die 50 of 100 euro al die frustratie niet waard!! ??

profile.country.nl_NL.title
Sanne0456
Bezoeker

Een wonder!!

Er is vandaag 50 Euro naar mij overgemaakt!!

Sony en Co bedankt!