annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
cdw2000
Bezoeker

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

Zijn er nog leden die 6 weken geleden een Full HD Handycam hebben gekocht en de vereiste documenten naar het PrimoPost adres hebben verstuurd maar het bedrag niet krijgen terug gestord?

Is er een mail-adres waar je met Sony hierover kunt mailen?

Vinden jullie ook niet dat Sony beter direct de korting zou uitbetalen i.p.v. klant onvriendelijke formules te gebruiken :smileydevil:?

Wat is jullie ervaring?

Groeten

Chris

97 ANTWOORDEN 97
profile.country.nl_BE.title
Spider_S
Bezoeker

Ondertussen werd mijn 50 euro ook uitbetaald.

Bedankt voor de snelle oplossing!


Ik hoop wel dat de mensen die niet de mogelijkheid hebben om hier te reageren ook hun geld te zien krijgen.

mvg

profile.country.nl_BE.title
bodhikun
Bezoeker

Ik heb hetzelfde probleem hier! Heb een Sony Camcorder gekocht (HDR-CX155) en wacht nog op mijn cashback.

Aan wie kan ik dit adresseren aub?

profile.country.NL.title
kraanvogel1958
Ontdekker

December 2010 gekocht, maar ook nog niets ontvangen.

Schiet niet erg op, dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Message was edited by: kraanvogel1958

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Bodhikun,

Welkom op het Sony Forum.

Er is een bericht naar u gestuurd voor nadere informatie.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
Gedupeerde
Bezoeker

Vorig jaar Juli een Sony HDR-XR155EB.CEN gekocht waarbij ik €100,- retour zou krijgen. Ik heb 6 weken gewacht en ben toen aan de bel gaan trekken. Maar niemand bij Sony kon mij vertellen waar ik moest zijn. De actie was afgelopen en mijn gegevens waren kwijt.

Na heel veel telefoontjes kwam ik bij het nummer 0206581888. Hun zouden het voor mij laten escaleren en ik zou mijn geld terug krijgen.

Inmiddeld heb ik al weer vele keren gebeld maar ze weten nog steeds niet wanneer ik me geld terug krijg.

Voor de insiders heb ik een referentienummer gekregen (26146000).

Waarom moet dit zo moeilijk zijn.:smileyangry::smileyconfused:

profile.country.nl_NL.title
Gedupeerde
Bezoeker

Beste alle,

Ik heb vorig jaar in Juli de Sony. HDR-XR155EB aangeschaft waarbij een € 100 retour actie zat.

Deze actie is inmiddels allang verlopen maar ik heb mijn € 100,- retour nogsteeds niet gehad.

Ik heb verscheidenen nummer van Sony of ingehuurde bedrijven gebeld maar niemand weet waar de afhandeling van deze actie loopt. Uiteindelijk kwam ik bij een 0206581888 nummer die zeiden dat ze het zouden laten escaleren en dat ik dan zo spoedig mogelijk mijn geld terug kreeg.

Dit was in okt/nov maar inmiddels na vele telefoontjes (van mij wel te verstaan) heb ik nogsteeds geen geld retour gehad!

profile.country.nl_NL.title
Ron123
Bezoeker

Ik ben nu ook al ruim 9 weken bezig met de 100,- euro retour . ( 4 Januari 2011 verstuurd )

Na 5 weken ( 8-02-2011 ) telefonisch contact opgenomen met Sony , mijn inzending bleek nog niet geregistreerd te zijn in hun systeem .

Ze vroegen of ik de kopieën kon mailen , dat heb ik gelijk gedaan en kreeg ook netjes een ontvangst mail .

Gisteren ( 3 weken later 28-02-2011 ) weer een mail gestuurd met de vraag wanneer ik het geld kan verwachten , er werd geantwoord dat ze er alles aan doen om het zo snel mogelijk over te maken op mijn rekening .

Er is dus nog hoop , alleen jammer dat ze het niet binnen de 2 weken kunnen afhandelen zoals het in de voorwaarden vermeld staat . 

Om van Sony af te stappen zoals hier in het forum geschreven staat vind ik onjuist , ik ben zeer tevreden over de Sony producten die ik bezit ( en dat zijn er niet weinig ) . Alleen met de Cash back actie loopt het niet vloeiend , en dat is wel jammer .

We wachten af , Gr Ron .

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Ron123,

Het spijt mij te horen van uw slechte ervaring met deze cashback actie.

Dit is zeker niet de bedoeling van Sony.

Er is een bericht naar u gestuurd m.b.t. dit onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
Ron123
Bezoeker

Geduld overwint ,

Vandaag na 10 weken eindelijk de 100,- euro retour ontvangen .

Met dank aan de heer Klis .

Mvg Ron . 

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Gedupeerde,

Welkom op het Sony Forum.

Het spijt mij te horen van uw slechte ervaring met deze cashback actie.

Dit is zeker niet de bedoeling van Sony.

Er is een email bericht naar u gestuurd waar reactie op ontvangen is.

Hiermee zal e.e.a. uitgezocht worden.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker