Deel jouw ervaring!
Vorige week heb ik een Sony Tablet S (het 16 GB model) besteld, waar toen "Direct leverbaar" bij vermeld stond, en de levertijd zou binnen 7 werkdagen zijn. Nu staat er echter weer alleen "Reserveren" op sony.nl met als leverdatum september. Volgens de orderstatus wordt mijn product nu gegraveerd, wat dus niet klopt. Volgens de telefonische klantenservice zijn de tablets pas in de loop van oktober beschikbaar.
Dus: wie kan mij vertellen wanneer ik mijn Tablet zal ontvangen?
- binnen 7 werkdagen (orderstatus)
- september (sony.nl)
- oktober (klantenservice)
Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor de reactie. Ook uw informatie blijkt weer achterhaald te zijn.
Heb inmiddels meer informatie van de klantenservice van Sony Store Online gekregen, mijn tablet is inderdaad wel besteld (er was vorige week een kleine batch beschikbaar om direct te bestellen) en ik zou hem uiterlijk aanstaande maandag moeten ontvangen. Cross my fingers.
Jammer dat er bij de Sony Online Store zo veel tegenstrijdige informatie over beschikbaarheid en leveringsdata is.
Groet.
Beste Hr/Mevr omabaktaart
Welkom op het Sony Forum.
De Tablet kan op dit moment inderdaad alleen nog gereseveerd worden.
Ook klopt het dat vanaf Oktober de nieuwe producten van Sony over het algemeen gelanceerd worden.
Indien u de Tablet bij De Sony Store Online heeft besteld, kunt u misschien om opheldering te vragen
over de status van uw order met hen contact opnemen.
Dit kan via Tel.020 346 9524
Om antwoord te geven op uw vraag wanneer de Tablet precies uitkomt, moeten wij u het antwoord schuldig blijven.
Ik hoop dat u hiermee verder komt.
Met vriendelijke groet,
Lucien
Sony Medewerker.
Bedankt voor de reactie. Ook uw informatie blijkt weer achterhaald te zijn.
Heb inmiddels meer informatie van de klantenservice van Sony Store Online gekregen, mijn tablet is inderdaad wel besteld (er was vorige week een kleine batch beschikbaar om direct te bestellen) en ik zou hem uiterlijk aanstaande maandag moeten ontvangen. Cross my fingers.
Jammer dat er bij de Sony Online Store zo veel tegenstrijdige informatie over beschikbaarheid en leveringsdata is.
Groet.
Beste allen,
Ik heb 1 September de Sony tablet S 32 GB besteld onder de knop "Nu Kopen" en kreeg daarna te lezen dat het een reservering was. Intussen contact gehad met de Sony helpdesk en ze zouden mij een mail sturen met de ontvangstdatum van de tablet. Tot op heden niets ontvangen.:smileycry:
Intussen is de tablet al beschikbaar bij de Mediamarket?! pfffffffffff
Het is allemaal erg onduidelijk!
Update over mijn bestelling: ondanks de belofte en toezegging van de klantenservice van Sony dat ik mijn tablet uiterlijk gisteren zou ontvangen bleek dit niet waar te zijn. Mijn bestelling was volgens de medewerkster ergens in het systeem blijven hangen, en ze vertelde me dat er meerdere bestellingen van de Tablets misgaan. Volgens haar komen ze daar pas achter als de klant er om vraagt...??? Dus als je nog geen tablet hebt ontvangen zou ik maar weer even bellen... Heb hem nu bij de Mediamarkt gekocht. Idioot dat Sony zijn beloftes niet kan nakomen en een eigen product niet kan leveren terwijl een losse winkel als de Mediamarkt dit wel kan. Over de tablet zelf ben ik in tegenstelling tot Sony's service wel dik tevreden.
Nou een update voor de Sony Tablet S 32 GB die ik al 1 Septermber besteld heb. Heb zojuist voor de 4e X met de helpdesk gesproken en ze kunnen mij nog helemaal niets vertellen. Ik zou al een keer terug gemaild worden en deze week is mij plechtig beloofd dat ze me terug zouden bellen....... Juist ja NOOIT MEER WAT VAN ZE GEHOORD. Als je vraagt naar een leidinggevende dan is dat niet mogelijk.
Sony zeg nou zelf:
Een klant besteld/reserveert een talbet de 1e dag dat het mogelijk is, maar had dus beter naar de winkel kunnen gaan. Toch schrijven jullie het geld direct af........
-Waarom zou je dan iets op de Sony site bestellen?
.
-Waarom zou je de helpdesk bellen?
Heb de boel maar gecanceld.
JAMMER DAT JULLIE KLANTEN SCHOFEREN DINGEN BELOVEN EN NIET NAKEOMEN. BEDANKT!!!!!
Beste hr/mevr romante73,
Welkom op het Sony Forum.
Ik lees van uw ervaring met onze Sony Store Online.
Op basis wat u verteld kan ik me uw reactie voorstellen.
Er is u rechtstreeks een bericht gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Sony medewerker
Romante73
Ik had zelf geen probleem met de helpdesk,
Maar als je goed had gekeken dan had je gezien dat de tablet eind september beschikbaar zou zijn
De optie voor het graveren kan alleen via de site van Sony dus dat is de keuze die je moet maken bestellen duurt altijd langer dan wachten op de winkel versie.
Beste Mahaco91,
Op de site van de Sony Store online heeft een aantal dagen "Nu kopen" en "Nu beschikbaar" gestaan bij de tablets, wat daarna weer was veranderd in "Reserveren". Op dat moment bestelde ik mijn tablet. Volgens de klantenservice zou de tablet alleen te reserveren zijn geweest, maar toen de medewerkster die ik sprak het navroeg bij een andere afdeling bleek dat de tablet wel degelijk korte tijd te koop had gestaan omdat er een kleine batch vroegtijdig beschikbaar was. Helaas lukte het Sony niet om die daadwerkelijk te leveren. Daarom heb ik de bestelling maar geannuleerd en deze in de winkel gekocht. Maar hij heeft voor de officiele introductiedatum wel degelijk te koop gestaan als direct leverbaar.
Aha vandaar dan zal ik me er niet meer mee bemoeien xD