annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen volledig Nederlands taalpakket?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Mahaco91
Nieuw

Geen volledig Nederlands taalpakket?

Vreemd...

Honeycomb 3.0.1 op de Galaxy tab 10.1(v) heeft ook een Nederlands taal pakket en die is volledig NL maar de Sony Tablet heeft maar 3Kwart in het Nederlands zoals "Favorites" het applicatie menu met "Newest first" de Sony apps, Tips en uitleg en wat kleine benamingen zoals bijvoorbeeld "System update" nu heb ik geen probleem met het Engels maar ik vind het persoonlijk mooier als alles de zelfde taal is, misschien ben ik de enigste die hier over valt maar wie weet is hier een kleine update voor of app die de rest ook vertaald weet Sony daar iets over of heeft iemand anders een idee?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Mahaco91,

Welkom op het Sony Forum.

Inderdaad is niet alles consistent in de Nederlandse taal gedaan, maar wordt er ook wel gebruikelijke jargon/vaktaal gebruikt.

Bedankt voor uw opbouwende kritiek.

Er bestaat geen firmware update die dit kan ondervangen, helaas.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Mahaco91,

Welkom op het Sony Forum.

Inderdaad is niet alles consistent in de Nederlandse taal gedaan, maar wordt er ook wel gebruikelijke jargon/vaktaal gebruikt.

Bedankt voor uw opbouwende kritiek.

Er bestaat geen firmware update die dit kan ondervangen, helaas.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Mahaco91
Nieuw

Bedankt voor uw reactie!.

Maar is het dan niet op de een of andere manier mogelijk om het zelf aan te passen zonder een root access of de tablet te unlocken?
Of misschien dat er een mogelijkheid bestaat om een app te creëren om de benamingen te wijzigen?.

Waarmee je op zijn minst de Apps een andere naam kan geven betaald of niet betaald

Mvg,
M.Harkema