annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tablet gaat gewoon uit tijdens filmpje

profile.country.nl_NL.title
Zerokewl
Lid

Tablet gaat gewoon uit tijdens filmpje

Speel filmpje af en soms knalt tablet gewoon uit ben ik de enige met dit ?

Dit gebeurt 1x per dag mega iritant.

En waarom is vorig topic delete ?

Doet sony aan censuur ?

Message was edited by: Zerokewl

25 ANTWOORDEN 25
Zerokewl
Lid

Dit kan gebeuren in elke app die video player ondersteund off eigen video player heeft.

Heb 2 filmpjes opgenomen tijdje terug die vast al gezien hebt.

http://www.youtube.com/watch?v=ulICmJg20e8 bij deze is videoplayback issues te zien in youtube hij knalde ook uit dit kon toen niet filmen.

http://www.youtube.com/watch?v=o-XluKRvNa8 Bij deze beginnen de problemen met de dumpert app vervolgens switch ik na rtl xl om video te laden knalt ding uit.

Dit probleem is ook op de oude tablet s ipv shutdown blijft tablet aan staan reageert hoe dan ook niet heb je reset pin nodig om te fixen.

De tablet s kwam niet met dit probleem is sinds de ICS update aka icecream sandwich 4.0.3

4.0.3 staat bekend om als zwarte schaap onder android versies vanwege wifi problemen en dit soort problemen kans is groot als je andere tablet pakt met android 4.0.3 zelfde issues hebt.

Sony moet eens sneller gaan updaten om dit te vermijden.

De sony xperia tablet s kwam met android 4.0.3 out off the box wat laat zien hoe lui sony eigenlijk is ze hadden android 4.0.4 op z'n minst er op kunnen hebben op zo wel de oude tablet s1 off android 4.1

Zeer waarschijnelijk dat opgelost is met jellybean indien niet dat sony voltage beleid moet aanpassen te krap is ingestelt dit kan me wel voorstellen omdat als ik flash element in fullscreen zet soms echt overal artifacts glitches zie.

Anyway ik hoop dat sony met jellybean nog komt vanavond off morgen de update komt deze maand zou eigenlijk midden feb komen aka 2e week van feb dat is dus deze week.

niels1990
Bezoeker

Jep dit het zelfde wat ik ook heb. Eerst wordt het blokkerig en dan knalt ie uit. Gister heb ik de tablet terug naar fabrieksinstelingen gezet, tot nu geen last meer gehad. Het probleem lijkt nu over. Hoe lang dit duurt geen idee... Hoop ook dat 4.1 snel komt...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Beide Youtube filmpjes zonder hapering af kunnen spelen met zowel de browser als via de Youtube applicatie.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Zerokewl
Lid

Zo al had gezegt gebeurt niet altijd 3x per dag gebeurt dit en knalt de tablet uit.

Anyway ook al heb je nog niet gemerkt ga maar eens experimenteren met de tablet en speel filmpjes af 1 uur lang en ga skippen door video in uit fullscreen 2x per vid en grote kans dat zelfde krijgt.

Ik skip minimaal 5x soms door filmpje niet leuk dan als in eens raar gaat doen en uit knalt, Soms gaat hij direct in fullscreen raar doen en knalt als nog direct uit.

Soms doet raar blijft raar doen op momment dat je fullscreen uit probeert te komen knalt de tablet uit.

Zo als al zei op de tablet s1 freezed ie ipv shutdown.

profile.country.nl_BE.title
degraaffn
Bezoeker

Zerokewl, laat het gewoon zijn. Als je er zo rotsvast van overtuigd bent dat het binnenkort zal opgelost zijn met Android 4.1, waarom dan nog al die moeite om alle forums vol te posten met reclamaties en bevindingen over dit probleem? Doe jezelf een plezier en leg je er bij neer, want binnenkort is het toch opgelost met een update. Je doet jezelf veel te veel stress aan door er zo geobsedeerd mee om te gaan.

Message was edited by: degraaffn

Zerokewl
Lid

Omdat ik dit onder de aandacht wil brengen van sony.

Er zijn mensen die beroep gedaan hebben op garantie hun tablet na 2 maanden terug kregen dat niks mis mee was.

En ik weet het niet 100% zeker.

anyway sony negeert alles wat op dit forum gepost wordt ook andere forums.

Ik zie ook niet veel mensen met deze tablet mischien raar als zelfs review sites deze bug melden en andere problemen.

Tweakers.net kan wel goeie review hebben maar mensen lezen niet alleen een review.

Message was edited by: Zerokewl