Deel jouw ervaring!
Speel filmpje af en soms knalt tablet gewoon uit ben ik de enige met dit ?
Dit gebeurt 1x per dag mega iritant.
En waarom is vorig topic delete ?
Doet sony aan censuur ?
Message was edited by: Zerokewl
Welkom,
Slaapstand???
Nee gewoon als door filmpje skipped soms raakt filmpje corrupt en dan reageert browser niet meer en knalt tablet uit.
Beste Zerokewl,
Welkom op het Sony forum.
Het forum is bedoeld als een ontmoetingsplaats waar Sony gebruikers elkaar kunnen helpen door informatie uit te wisselen over Sony producten.
Als moderator is het niet ons doel om mensen te censureren, maar om ervoor te zorgen dat het forum voor iedereen een toegankelijke en aangenaame omgeving blijft.
Voor zover ik kan zien is er onlangs geen topic van u door ons verwijderd, dus wellicht heeft het een andere oorzaak gehad.
Ik wens u in ieder geval nog een informatieve tijd op het forum toe en hoopt dat u spoedig een oplossing voor uw probleem vind.
Met vriendelijke groet,
- Tycho -
Forum Moderator
Bij mij hetzelfde probleem. Het filmpje en het geluid begint te haperen en loopt vast, dan valt de tablet uit met een "plop" geluid.
Had hem op favorieten staan in eens is ie weg..
Anyway tablet shutdown is mega iritant
Bij mij kan ik soms crash forceren door gewoon site op te gaan met video's en veel te skippen door filmpjes opgegeven momment reageert ff niet meer.
Soms crashed de browser andere keren knalt tablet uit.
Wat me tot nu toe wel opvalt is dat bij normale apps aka non browser knalt tablet niet uit.
Wel vaak als app affsluit direkt crashed maar dat is tot nu toe maar 3x gebeurt.
dit zit hem bij fimpjes van websites in de flash app. is die geupdate naar de laatste versie?
wat ook helpt is niet meer dan 1 tab in je browser met een lopend flash filmpje te hebben.
Maakt niet uit off flash is off niet.
Ik heb bijde getest de html5 player en flash player blijft gewoon spontaan freezen en dan uitgaan.
Het is een nvidia tegra 3 tablet die hoort dit gewoon zonder moeite aan te kunnen in 1 tab off zelfs 10 tabs.
de xperia tablet is ook sneller dan nieuwste transformer, Ik had oude transformer nvidia tegra 2 die had nooit dit soort issues.
Hij had wel 3 dode pixels dus heb toen gewoon retour gedaan.
maakt ook niet uit off ik chrome off standard browser gebruik.
Ik gebruik op momment chrome omdat flash niet gebruikt flash vreet de baterij veelte snel leeg.
Als je uit ervaring weet dat er hardware fouten zijn.
Doe een beroep op de garantie i.c.m. je aansprakelijkheids verzekering.
Offtopic:
Laatste (doorgehaalde) zin is zo 2012, je valt in herhaling.
73's
Ik wil graag permanente oplossing anders ga beroep doen op garantie.
Als ik linpack voor android draai dan krijg ik inconsistent results.
Ik weet uit eigen ervaring dat dan betekent dat hardware fouten heeft heeft.
ik start simpele app op net en tablet knalt gewoon uit.
Dit vind wel heel erg lame als idd om hardware issue gaat.
Bijna altijd koop ik wat maar bijna 90% van de tijd blijkt dat ik kapot product heb gekocht..............
AUB sony geef eens antwoordt wat is dit wat moet ik hier mee.
Ik doe serieus overwegen zelfmoord te plegen omdat altijd pech heb en alleen maar pech maakt niet uit welk merk ik koop allemaal troep blijkbaar.........
Message was edited by: pa3eia