annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Xperia Tablet S Driver

OPGELOST
profile.country.NL.title
FlorisW
Nieuw

Sony Xperia Tablet S Driver

Hallo,


Weet iemand waar ik een driver voor mijn Sony Xperia Tablet S kan downloaden? Pc Companion herkent mijn tablet niet, dus daarmee lukt het niet en na heel wat zoeken op google heb ik ook niets gevonden.

Kan iemand mij helpen? Bedankt!


Floris

Message was edited by: FlorisW

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Is Sony PC Companion wel voor de Tablet???

Voor Windows zijn de drivers in Programma Files - Sony - Sony PC Companion - Drivers te vinden.

Als de PC de Tablet niet herkent ligt het waarschijnlijk niet aan de drivers maar aan de verbinding tussen de PC en de Tablet.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Is Sony PC Companion wel voor de Tablet???

Voor Windows zijn de drivers in Programma Files - Sony - Sony PC Companion - Drivers te vinden.

Als de PC de Tablet niet herkent ligt het waarschijnlijk niet aan de drivers maar aan de verbinding tussen de PC en de Tablet.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

- je hebt een juist type USB kabeltje nodig

- je heb Generic Android USB drivers (van Google) nodig.

- Het hangt er van af of je Windows XP, Vista of 7 of 8 draait, maar in principe zou je PC een android apparaat moeten herkennen als je 'm USB-verbonden hebt en aanzet, en dan zelf de driver gaan downloaden.

- De USB driver wordt ook als onderdeel van Android SDK verspreid (tools voor software ontwikkelaars). Als je die download, kan je ook de USB driver meeinstalleren. Dat is een oplossing als 'in principe' niet werkt.

Voorbeeld van een weblink met instructies:

http://donandroid.com/how-to-install-adb-interface-drivers-windows-7-xp-vista-623

Plek voor downloaden: http://developer.android.com/sdk/index.html naar onder scrollen. Of instructies op de bovenstaande pagina volgen.

PC Companion is niet voor de Tablet S of Xperia Tablet S bedoeld.

De nieuwste versie van PC Companion zou wel met de Xperia Tablet Z communiceren,

succes