annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ik heb een xperia tablet s

profile.country.nl_NL.title
Zerokewl
Lid

Ik heb een xperia tablet s

En ik ben geen blije klant, jelly bean is nog steeds niet uit, mijn tablet knalt 3x per dag uit.

En ik heb nog steeds geen antwoorden van sony.

De manier hoe ik behandelt wordt door sony vind ik ook slecht, dit is de laatste keer dat tablet koop van sony.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

je hebt inhoudelijk identiek bericht ook op engelstalige gebruikersforum gepost.


https://www.sony.nl/discussions/community/en/support/tablet?view=discussions&start=0


Over Jelly Bean voor Xperia Tablet S is geen negatief en ook geen positief bericht over wanneer deze update voor deze tablet zou komen. Voor het model Tablet S is gemeld dat die update er niet zal komen.

profile.country.nl_NL.title
Zerokewl
Lid

Jelly bean is uitgestelt tot laat april mei.

de problemen zijn bekendt bij sony zodra er nieuws is krijg ik dit te horen zal ik ook hier posten.


Op momment is er op amerikaanse forum topic actief voor tablet s1 met zelfde issues, die op momment al he produceert zijn door android team dat met de tablet werkt.


Ik kom dus stuk verder op amerikaanse forum, dan op nederlandse forum.


De community managers op dit forum duidelijk onzichtbaar, ik weet niet off ze feedback door geven aan android team, dit moet eigenlijk wel gebeuren.


Heb ook met peter tat gesproken van amerikaanse forum, team dat er mee werkt is kleiner dan aantal mobiele producten dat sony heeft.

Kan me niet voorstelen dat 2-3 personen op dit team zit denk dat heeft over totaal inclusief sony mobile producten.


Anyway als ik nieuws hoor deel ik dat hier.

profile.country.nl_NL.title
EJSLD77
Bezoeker

hallo,

wat betekent "knalt 3x per dag uit" ? helemaal en opnieuw opstarten ? ik neem aan dat die tablet op de geleverde android gewoon werkt / gewerkt heeft ? ik heb een gewone tablet s met 4.0.3 en geen problemen. dat android uitgesteld wordt kan Sony weinig aan doen lijkt me, maar je zou wel de ondersteuning voor je huidige probleem moeten krijgen. heb je alles wat je zelf kan doen al geprobeerd ? resets ed. ?

groetjes.

profile.country.nl_NL.title
niels1990
Bezoeker

Hallo


Ik heb hetzelfde... Vaak als ik een filmpje aant kijken ben. fabrieks instellingen terug zetten had bij geen zin. Het bleef het zelfde.

profile.country.nl_NL.title
Zerokewl
Lid

Contact gehad nu van sony europe die contacteerd is via sony america, nu willen ze mijn tablet vervangen voor nieuwe xperia tablet, ik vraag xperia tablet z ja als jij dat wil moet wel wachten dan tot mei.


Nu maar afwachten.


@sonyfreak77


Tablet knalt gewoon spontaan uit meestal als je nieuwe video start off nieuwe app start.


videos die je afgespeelt hebt blijven hangen in geheugen met geen mogelijkheid geheugen vrij te maken, omdat demuxer geen app is dus task killer kan geheugen ook niet vrij maken.


Demuxer heeft eigenlijk timeout nodig voor video data direct te verwijderen uit geheugen, aka demuxer moet gewoon data vrijmaken zodra niet afgespeelt wordt.


fabriek instellingen werken niet, aps disablen maakt alleen meer geheugen vrij de issue blijft bestaan gebeurt wel minder vaak door disablen van apps.


Mijn advies is geen videos af te spelen met tablet throwen kan volgens mij nog wel.


Maar afspelen opgegeven momment raakt geheugen vol knalt hij toch uit.