Deel jouw ervaring!
Hallo,
Vandaag een SDHC kaartje met 32 GB van ADATA gekocht. Omdat ik er films op wil zetten die op mijn laptop staan en vervolgens met de STS wil bekijken heb ik het kaartje geformateerd met NTFS. Dit ivm met het kopieren met Windows 7 en een bestandformaat van enkele GB's. De STS herkent dit bestandssysteem niet?.
Met FAT32 bestandssysteem kan de STS wel overweg maar dan kun je er geen grote bestanden op zetten.
Is hier een oplossing voor?
Groet,
Simon
Message was edited by: SimKolk
Message was edited by: SimKolk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Hr Simon
Welkom op het Sony Forum.
Inderdaad klopt het dat de STS het bestands systeem NTFS (New Technology File System) niet herkent.
Dit komt omdat het NTFS filesysteem een zuiver Windows file systeem is.
Uw STS herkent dit dan inderdaad niet omdat deze geen Windows besturings systeem heeft.
FAT32 is het enigste systeem wat wordt herkent in dit geval, wat dus geen grotere files als 4Gb aankan.
Hier is helaas geen andere oplossing voor.
Ik hoop dat u hiermee verder komt.
Met vriendelijke groet,
Lucien
Sony Medewerker.
Beste Hr Simon
Welkom op het Sony Forum.
Inderdaad klopt het dat de STS het bestands systeem NTFS (New Technology File System) niet herkent.
Dit komt omdat het NTFS filesysteem een zuiver Windows file systeem is.
Uw STS herkent dit dan inderdaad niet omdat deze geen Windows besturings systeem heeft.
FAT32 is het enigste systeem wat wordt herkent in dit geval, wat dus geen grotere files als 4Gb aankan.
Hier is helaas geen andere oplossing voor.
Ik hoop dat u hiermee verder komt.
Met vriendelijke groet,
Lucien
Sony Medewerker.
Bedankt voor het antwoord. Met een file manager kan ik splitsen en eventueel weer samenvoegen.