Deel jouw ervaring!
Hallo.
Ik heb sinds kort mijn ps controller ingebruik op mijn tablet s maar kan tot nu toe alleen mijn controler gebruiken met de 2 bijgeleverde games (crash bandicoot en pinbal heroes).
Ik wilde graag mijn controller ook bij een paar andere games gebruiken die ik ooit een keer heb aangeschaft en nooit gespeld heb omdat ik ze graag via een controller op me tablet wilde spelen.
Maar dit luky niet.... als ik bijvoorbeeld op X druk doet de game nix druk ik op Select spring ik opeens (wat eingelijk X hoor te zijn).
Nu wilde ik graag weten over een APP is of of het mogelijk is je ps3 controller te remappen/synchen met verschillende games !
En weet iemand hoe het zit met de PS (tablet) store in nederland !?
Met vriendelijke groet:
JBasemoine
Opgelost! Ga naar oplossing.
PS store is er in Nederland officieel niet. Officieus werkt het wel - met omwegen.
Je kan de PS store APK op je Tablet plaatsen als je hem van een andere site download (te vinden in google).
Je kan wel op een PC een (2e) webaccount aanmaken voor de Engelse of Amerikaanse PS store op Sony Entertainment network.
Installeer de app uit die .APK file. Login met dat engelse of amerikaanse account - en je hebt de oudere PS games waarvoor de Tablet S compatibel is ter download (afrekenen in ponden of US dollars met je credit card).
PS store is er in Nederland officieel niet. Officieus werkt het wel - met omwegen.
Je kan de PS store APK op je Tablet plaatsen als je hem van een andere site download (te vinden in google).
Je kan wel op een PC een (2e) webaccount aanmaken voor de Engelse of Amerikaanse PS store op Sony Entertainment network.
Installeer de app uit die .APK file. Login met dat engelse of amerikaanse account - en je hebt de oudere PS games waarvoor de Tablet S compatibel is ter download (afrekenen in ponden of US dollars met je credit card).