Deel jouw ervaring!
Reeds enkele maanden ben ik een blije bezitter van een Tablet Z. Echter ik heb het idee dat sony graag en snel micro SD kaarten kapot maakt. Er zit al voor de 3e keer een nieuwe kingston 32 GB kaart in. Die kaartjes hebben wel levenlange garantie, maar toch heb ik voor de 2e kaart moeten betalen voor de garantieafhandeling. Omdat ik toen in de winkel een extra 16GB kaartje kocht in de winkel voor mijn Xperia T smartphone hebben ze het wat laten zakken. Gisteren is dat kaartje ook kapot gegaan.
Na het unlocken staat er op het scherm dat de SD kaart is ontkoppeld. Die kaart kan dan op geen enkele manier weer worden benaderd. Niet in de tablet, niet in de smartphone niet via een USB adaptor in de computer.
Heeft er iemand tips, of kan ik sony benaderen om een oplossing te bieden. De sony kaarten zijn wat duurder, maar ik heb geen zin om ook met die kaartjes dan te sukkelen...
Hoi Floris,
Wat vervelend om te horen. Het is waarschijnlijk het beste om hier direct contact over op te nemen met Sony Mobile. Alle details staan onder deze link: http://www.sonymobile.com/nl/support/contact-us/.
Succes!
Groetjes,
Kelvin