Deel jouw ervaring!
Na de upgrade van deze week (4.1.1) werkt de klok van mijn tablet niet meer correct?
Message was edited by: breedBenR
Idem hier... Hoe op te lossen?
Inmiddels al bekend bij sony america.
als advanced wifi lock gebruikt doet het oplossen alhoewel nog niet hellemaal bekend is wat oorzaak is interne clock of sleep issue.
hier in nederland kun weinig hulp verwachten.
sony heeft dit forum verlaten.
Beste Zerokewl,
Het spijt me om te horen dat u problemen met uw tablet heeft.
Dit forum is in de eerste instantie bedoelt voor gebruikers om ervaringen,
tips en hulp met elkaar te kunnen uitwisselen. Als u een spoedige reactie wilt
is het echter het beste om telefonisch contact op te nemen met Sony, dat kan op
020 346 93 03 tussen 09:00 en 18:00 op werkdagen.
Hopelijk krijgt u snel antwoord!
Met vriendelijke groet,
-Tycho-
Forum moderator.
Beste -tycho-
LEES!
LOL
copy paste moderator >_>
probeer hem te helpen.
maar om ff uit te leggen dit probleem komt maybe voor bij 1 van de 100 gebruikers een oplossing bestaat niet mogelijk tablet vervangen lost probleem zeer waarschijnelijk op.
alternatief is dat sony software team de bug fixed maar gezien zelfs nexus 10 nexus 7 deze bug heeft bij 1 van de 100 gebruikers schat ik die kans laag in.
gezien sony niet de beste is als gaat om bugs te fixen.
Message was edited by: Zerokewl