Deel jouw ervaring!
Ik volg al geruime tijd de beoordelingen over de STS gezien ik echt van plan was / ben om deze tablet aan te schaffen, meer bepaald de 3G versie.
Een tweetal weken geleden zag ik in de Mediamarkt een werkende STS staan en heb er eventjes met "gespeeld". Het toetsenbord bleek QWERTY te zijn. Een vraag aan een verkoper om op AZERTY te zetten resulteerde in een meelijwekkend schouwspel waarbij de verkoper na een twintigtal minuten er de brui aan gaf.
Ik stelde de vraag aan een zaakvoerder van een SONY Center en die antwoordde me: "Standaard is de Sony tablet inderdaad Qwerty. In het menu is wel een franse azerty in te stellen, maar die is natuurlijk niet 100% hetzelfde als de Belgische azerty. In de loop van volgende weken komen er wel weer software upgrades voor de tablet, dus wie weet?
We weten dus later meer."
Iemand die iets meer kan zeggen over deze zaak? Als ik alle topics op het forum lees, heb ik echter de indruk dat er nog een en ander moet bijgestuurd worden aan de STS, dat het product "te vroeg" gelanceerd is misschien? Ben nochtans een die-hard Sony fan sinds tientallen jaren.
Alvast dank voor uw feedback.
Opgelost! Ga naar oplossing.
in de market zijn alternatieve keyboard apps te downloaden,
die kan je installeren en je kan de tablet zo instellen dat deze voortaan gebruikt worden.
je bent dus niet afhankelijk van het uitkomen van updates voor het standaard touch toetsenbord
OK, bedankt voor de info.
Ik bekijk het even en beslis binnenkort wie de "gelukkige" is.