annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Google play is gestopt

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Oberie
Nieuw

Google play is gestopt

Sinds ik de update naar Andoid 4.0.3 heb, doet mijn google play het niet meer.

Je drukt op de app play store en vervolgens krijg ik de melding "google play is gestopt". Ik kan nu geen nieuwe apps downloaden en updaten.

Mijn man heeft ook de sony tablet S en een update naar de nieuwe android 4, maar heeft dit probleem niet.

Wie herkent dit probleem en wat kan er aan gedaan worden?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

dit probleem hebben enkele andere gebruikers ook, las ik op het engelse forum.

de oplossing is:

In settings, applications:  Remove Updates doen,

Dan wordt google play weer de oude market.

Vervolgens de Market weer updaten, en je hebt werkende Google Play.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

dit probleem hebben enkele andere gebruikers ook, las ik op het engelse forum.

de oplossing is:

In settings, applications:  Remove Updates doen,

Dan wordt google play weer de oude market.

Vervolgens de Market weer updaten, en je hebt werkende Google Play.

profile.country.nl_NL.title
Oberie
Nieuw

Google play werkt weer. Bedankt voor de oplossing!

profile.country.nl_NL.title
TreborLhav
Bezoeker

Hoi,

Naar aanleiding van je opmerkingen is bij mij het probleem ook opgelost. Ook ik heb de update ongedaan gemaakt.

Thanks

profile.country.nl_NL.title
jolampe40
Bezoeker

hallo allemaal,

ook ik heb na het updaten van mijn android een probleem met google play. als ik apps wil updaten begint hij wel met downloaden, maar gebeurd er daarna niks. ik heb nu ook de nieuwste google play update ongedaan gemaakt. probleem is echter nog niet opgelost. Ik kan ook geen nieuwe apps meer downloaden. ook heb ik dat verscheidene app spellen niet meer werken. Kan iemand mij verder helpen?

groetjes.

Message was edited by: jolampe40

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

na het ongedaan maken van de update de tablet herstarten,

dan de market weer updaten naar google play?

Je kan ook een keer clear data en clear cache doen,

van de market

of zelfs van google services (dan vraagt hij weer opnieuw om je google account op te geven)

bij de anderen heeft de oplossing wel gewerkt.

profile.country.nl_NL.title
jolampe40
Bezoeker

Beetje stomme vraag misschien, maar hoe update ik weer naar google play? mijn tablet geeft dat zelf niet aan.

Leonie67
Nieuw

Ik word stront ziek van de meldingen op mijn telefoon. Heb al van mei deze vervelende storing.
Sony heeft mij eerder geholpen met de App google play store uit te schakelen en cache geheugen te wissen. En geen nieuwe versies meer te nemen. Dat heb ik toen ook gedaan. (Dit was ivm het opvreten van mijn batterij)
Maar nu weer de meldingen Pffff.... Kan geen app meer downloaden of bijwerken.  Als je nu wilt uitschakelen dan krijg je een melding: Kunnen andere apps onverwacht gedrag tonen.
Google..... het is erg irritant!! Kan iemand me helpen om van de meldingen en alles af te komen?
Alvast bedankt.

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Leonie,

 

Welkom op het forum! Dit soort meldingen zijn inderdaad heel vervelend...

 

Welke model smartphone heb je? 

 

Bij de Xperia Z was er enkele weken geleden ook een batterijvreet probleem door de google playstore versie (4.8 geloof ik), maar door een recent uitgegeven nieuwe playstore (versie 5.0) is dat probleem opgelost. 

Het kan helpen dat je de playstore deze keer wel update (updates verwijderen kan je later altijd nog) en dan alle apps updaten. Zet ook je smartphone na alle updates eens uit en na een minuutje terug aan.

 

Dus op het moment dat Sony je geholpen heeft, was er wellicht een "slechte" playstore versie die ondertussen ook geupdate is. Updates terug inschakelen en updaten kan het probleem oplossen.

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
liabrink
Ontdekker

Mijn Google play services is gestopt op mijn tablet hoe start ik hetbopnieuw